סיפורי הצלחה
אנחנו מציגים בפניכם את סיפורי ההצלחה כפי שהם, אתגרים חשופים ושקופים והצלחות בעזרת התגייסות ושיתוף פעולה מלא של הלקוחות ושלנו.
גם אם תחליטו לעבוד עצמאית, תוכלו ללמוד מהמקרים הנ״ל וליישם בעצמכם.
איך זה עובד?
לכל חברה יש את הסיפור הייחודי שלה. אתם רק צריכים לחפש אותו במקום הנכון ולהשתמש באסטרטגיה המדויקת במדיה וברשתות החברתיות המתאימות, שתגיע לקהל היעד שלך.
במהלך השנים פיתחנו אסטרטגיות וטכניקות מיוחדות על מנת להעביר את המסר של הארגון שלהם ואת הקול והזוויות הייחודיות רק לו. כל מקרי ההצלחה שאנחנו מציגים לפניכם, הם בעלי נראות חיצונית. כלומר, תוכלו לבצע חיפוש פשוט בגוגל, ולהגיע אל הנכסים הדיגיטליים שבנינו ללקוחות שלנו, כדי להבין את עוצמת ההשפעה שלהם.
אנחנו עושים כמעט הכל.
החלק שלכם הוא רק לאשר תכנים, או להגיע להתראיין ככל שמדובר בפודקאסט שלכם.
להלן מספר מקרים המראים כיצד אנו יכולים לסייע לחברה שלך להגשים את המטרות והשאיפות שהחברה מציבה לעצמה.
סוג קמפיין Pull: יחסי ציבור בעיתונות ובתקשורת הארצית + השתתפות במגוון פודקאסטים.
מהלך הפעילות. יצרנו קמפיין יחסי ציבור עקבי ורציף שפעל בשלושה אפיקים מרכזיים:
- עיתונות כלכלית רציפה – כתבות על חידושים, שיתופי פעולה והתקדמות עסקית של החברה, תרמו למיתוג מעסיק ובגיוס עובדים חדשים ומחוברים למשימה.
- ראיונות בכלי התקשורת – כפולת עמודים בעיתון ממון של ידיעות אחרונות וכתבה של 10 דקות בערוץ 13 עם סיפור החברה, הם רק חלק מהדוגמאות המנצחות.
- חשיפה בפודקאסטים ותקשורת אלטרנטיבית – ראיונות בפודקאסטים שונים הביאו למיצוב החברה כספינת הדגל הישראלית בתחום האקלים טק.
דוגמאות לתוצרים תקשורתיים במהלך השנים:
אתגרים: תקופת הקורונה, כל מדינת ישראל נמצאת בסגר. מספר עסקאות הנדל"ן בישראל צונח ותקציבי הפרסום לנדל"ן נעצרים לחלוטין.
המהלך: בנייה של הפודקאסט הראשון בישראל להשקעות נדל"ן. תוך מתן דגש על ערך מקסימלי למאזינים, הומור והרבה מאוד שנינות, הצלחנו לצבור האזנות רבות וקהל שממתין שבוע אחרי שבוע לכל פרק שעולה.
פודקאסט נדל"ן והשקעות הפך לאחד הפודקאסטים המואזנים והמושמעים בישראל בעולמות הנדל"ן עם 200,000 האזנות ואלפי לקוחות פוטנציאליים שהפכו למעריצים.
איך עובדת השיטה בפועל?
- בוחרים נושא חשוב בהשקעות נדל"ן ומפרקים אותו לעומק.
- נותנים את הכל – כל הפרקטיקה האפשרית בהשקעות נדל"ן ליישום על בסיס הפרקים.
- התכנים כל כך איכותיים עד כדי כך שאפשר למכור אותם כקורס דיגיטלי ואנשים היו משלמים עליו כסף.
מבחינה מיתוגית ושיווקית הפודקאסט הצליח לפעול בשלושה וקטורים שונים, תוך שהעיקרון המנחה הוא נתינת ערך עקבית בלבד:
- אמון ואמינות – כששומעים את יריב פז, מסביר סוגיות שונות בעולם הנדל"ן, אז רמת האמון של המאזינים הפוטנציאליים ביכולות הביצוע של העסק עולה.
- אותנטיות – מרגישים את בעל המקצוע דרך המיקרופון בצורה אמיתית, כנה וצלולה.
- מודעות למותג – השאלה האם אתה מכיר את? או בעצם השאלה הניצחת של האם קהל היעד מכיר אותך? נפתרה ברגע שהפודקאסט התחיל להתרומם אי שם במאי 2020 והפודקאסט רץ עד היום עם יותר מ-70 פרקים שממשיכים לקבל עוד ועוד האזנות פסיביות, ללא כל קידום ממומן.
- השראה לעשייה – פרקים שדיברנו על כאבים עמוקים, הפכו לאנשים שהחליטו ליישם אותם ופנו לחברה לסיוע.
תוצרים סופיים ובהתהוות (שיאים נוספים מובטחים בהמשך)
- הפודקאסט המוביל בהשקעות נדל"ן בישראל
- מספר העוקבים צומח מפרק לפרק, מחודש לחודש
- מגיע לאלפי מאזינים לכל פרק
- לאחרונה הפודקאסט עולה כוידאוקאסט וצובר מאות האזנות לפרק, מגדיל ומרחיב את ערוץ היוטיוב של יריב פז, שם עולים הפרקים
תוצאות במיתוג, שיווק ומכירות
- הגדלת היקפי המעורבות והפניות למותג
- לקוחות מתעניינים מערוצים אחרים האזינו לפודקאסט והאמון שלהם התחזק
- גידול במכירות הכלליות מאחר ונבנה אמון חזק מאוד
האתגר: משכנתאות ומימון הוא תחום "משעמם" ואפור. לכאורה, משכנתאות הוא תחום של מעניין את מרבית הציבור והמאזינים. האתגר היה בפיצוח נושאים שיצליחו לדבר לכל משק בית בישראל והתוכן בפודקאסט יהפוך לכזה שכל אחד ירצה להאזין לו.
בהמשך עברנו לוידאוקאסט מצולם שהביא עימו עוד הרבה יתרונות לחשיפה ואת האפשרות להפוך את הוידאוקאסט למנוע תוכן עוצמתי מרובה פלטפורמות כגון, יוטיוב שורטס, פייסבוק, טיקטוק ורשתות חברתיות נוספות, על מנת לעודד האזנות ולאפשר גם לקהלים בפלטפורמות הללו ליהנות מהתכנים.
אסטרטגיה: שינוי תדמית תעשיית ההייטק בקרב החברה הבדואית, והצגת סיפור הצלחה והישג שישמש מודל לחיקוי לדור הצעיר הבדואי, שיפתח בפניו דלתות לתעשיית ההיי-טק.
אתגרים:
- טרום החשיפה של סיראז' בציבור הכללי וסצינת ההייטק לא הכירה בכך שבאוכלוסיה הבדואית יש יכולות טכנולוגיות
- הסיקור השלילי של האוכלוסייה הבדואית בתקשורת
- לחברה ולארגון לא היו קשרים בתקשורת
- ההצלחה יוצאת הדופן של עובדי ומקיימי המיזם לא זכתה לנראות מספקת בתקשורת
הכלים והשיטות ליישום האסטרטגיה:
- הצגת טכנולוגיית ה-IoT המתקדמת של החברה
- מייצג את תרומה חברתית אדירה של החברה ושל העמותות
- מיתוג האנשים מאחורי המיזם החשוב הזה
- קידום חוזים והסכמים חדשים עם לקוחות מקומיים ובינלאומיים
- יצירת בלוג – למנכ"ל החברה בו יוכל לפרסם מאמרים שכללו תוכן מעניין ומעשיר עם ערך מוסף לצד קידום החברה
- חידוד הנוכחות של המותג ברשתות החברתיות
התוצאות התקשורתיות של הקמפיין
- ראיונות בכלי התקשורת המרכזיים, עיתונים ומוספים
- חשיפה בפודקאסטים מובילים
- השתתפות בכנסים של העיתונים המובילים ועמידה על הבמה
כשגלשנו ברשתות החברתיות, נחשפנו לתכנים המעניינים של דניאל והצגנו בפניה את האפשרות להגיע אל המדיות הגדולות ולאתרי החדשות הגדולים כמו N12, כלכליסט ועוד.
התוצרים התקשורתיים
- סדרת ראיונות בכלי התקשורת המובילים בישראל בניהם N12, כלכליסט
- ראיונות בפודקאסטים מובילים המדורגים בראש רשימת הפודקאסטים הפופולריים בישראל
איך התבצעה העבודה בפועל?
- זיקקנו את הסיפור האישי של החברה שהתברר ככל שעבר הזמן גילינו כמה זוויות מרתקות יש בו ותקשרנו אותן כל פעם מחדש.
- שיתוף פעולה מלא של החברה והעובדים בכל התהליך, אפשר להניב תוצאות פנומנליות.
- ניצול אירועים תקשורתיים כדי למנף נושאים שבליבת החברה, כמו למשל שינויים רגולטוריים במשק החשמל.
האתגר: משכנתאות ומימון הוא תחום "משעמם" ואפור. לכאורה, משכנתאות הוא תחום של מעניין את מרבית הציבור והמאזינים. האתגר היה בפיצוח נושאים שיצליחו לדבר לכל משק בית בישראל והתוכן בפודקאסט יהפוך לכזה שכל אחד ירצה להאזין לו.
בהמשך עברנו לוידאוקאסט מצולם שהביא עימו עוד הרבה יתרונות לחשיפה ואת האפשרות להפוך את הוידאוקאסט למנוע תוכן עוצמתי מרובה פלטפורמות כגון, יוטיוב שורטס, פייסבוק, טיקטוק ורשתות חברתיות נוספות, על מנת לעודד האזנות ולאפשר גם לקהלים בפלטפורמות הללו ליהנות מהתכנים.
איך אנחנו מקדמים את העסק שלך?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
התוצרים התקשורתיים
- סדרת ראיונות בכלי התקשורת המובילים בישראל בניהם N12, כלכליסט
- ראיונות בפודקאסטים מובילים המדורגים בראש רשימת הפודקאסטים הפופולריים בישראל
ההמלצה עלינו:
איך התבצעה העבודה בפועל?
- זיקקנו את הסיפור האישי של החברה שהתברר ככל שעבר הזמן גילינו כמה זוויות מרתקות יש בו ותקשרנו אותן כל פעם מחדש.
- שיתוף פעולה מלא של החברה והעובדים בכל התהליך, אפשר להניב תוצאות פנומנליות.
- ניצול אירועים תקשורתיים כדי למנף נושאים שבליבת החברה, כמו למשל שינויים רגולטוריים במשק החשמל.
עמית והגר
רקע:
עמית והגר מלווים יחידים, זוגות ומשפחות כבר למעלה מ-5 שנים, בהצלחה רבה, להגדלת הכנסות ובעיקר ליצירת מקורות הכנסה פסיביים. למרות הפעילות הבאמת מדהימה שלהם והיכולת לסייע לרבים לייצר לעצמם ביטחון כלכלי, הם השתוקקו לפרוץ לתודעה הארצית ולהגיע לקהלים גדולים הרבה יותר. בשעה שכלי פרסום ממומן ודחיפה בפייסבוק וברשתות חברתיות, היו בעלי השפעה מוגבלת ולא הציעו בידול משמעותי, הם רצו להביא את התכנים המדהימים שהם מייצרים לתקשורת הארצית.
האתגרים:
- תחום ההשקעות האלטרנטיביות שאותו מקדמים עמית והגר, היה זר לחלוטין לציבור הרחב
- נושאים מורכבים כמו תכנון פיננסי, עצמאות כלכלית, הגדלת הכנסות ומינוף חסכונות, נשמעו כמו ידע למקצוענים
- למרות הפעילות הענפה שלהם, המוכרות בתקשורת הארצית הייתה פחותה
סוג הקמפיין: יחסי ציבור בעיתונות הארצית + תקשורת אלטרנטיבית של פודקאסטים
תוצרים אפקטיביים:
- בלוג שבועי באתר The Marker
- ראיונות בכמעט כל הפודקאסטים הפיננסים בישראל, והגעה לקהלי יעד של מיליוני מאזינים
- ראיונות בטלויזיה ובתכניות בוקר – כדי להגיע לקהלים רחבים ולייצר נכסים דיגיטליים שאפשר להשתמש בהם
- הרחבנו את השיח התקשורתי לנושאים שהתקשורת כמעט ולא עסקה בהם כמו התפתחות אישית ועצמאות כלכלית
תוצרים אפקטיביים
- הגדלה משמעותית של החשיפה לקהל היעד הרלוונטיים באתרים כמו דה מרקר וגלובס
- הגעה דרך קמפיין מדויק לקהלים פיננסים
- בידול משמעותי מול מלווים ושחקנים פיננסים אחרים בזירה הזו, שלא בחרו בחשיפה תקשורתית ולא בחרו בהגעה לפודקאסטים