סיפורי הצלחה

אנחנו מציגים בפניכם את סיפורי ההצלחה כפי שהם, אתגרים חשופים ושקופים והצלחות בעזרת התגייסות ושיתוף פעולה מלא של הלקוחות ושלנו.

גם אם תחליטו לעבוד עצמאית, תוכלו ללמוד מהמקרים הנ״ל וליישם בעצמכם.

איך זה עובד?

לכל חברה יש את הסיפור הייחודי שלה. אתם רק צריכים לחפש אותו במקום הנכון ולהשתמש באסטרטגיה המדויקת במדיה וברשתות החברתיות המתאימות, שתגיע לקהל היעד שלך.

במהלך השנים פיתחנו אסטרטגיות וטכניקות מיוחדות על מנת להעביר את המסר של הארגון שלהם ואת הקול והזוויות הייחודיות רק לו. כל מקרי ההצלחה שאנחנו מציגים לפניכם, הם בעלי נראות חיצונית. כלומר, תוכלו לבצע חיפוש פשוט בגוגל, ולהגיע אל הנכסים הדיגיטליים שבנינו ללקוחות שלנו, כדי להבין את עוצמת ההשפעה שלהם.

אנחנו עושים כמעט הכל.
החלק שלכם הוא רק לאשר תכנים, או להגיע להתראיין ככל שמדובר בפודקאסט שלכם.

להלן מספר מקרים המראים כיצד אנו יכולים לסייע לחברה שלך להגשים את המטרות והשאיפות שהחברה מציבה לעצמה. 

איך אנחנו מקדמים את העסק שלך?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

התוצרים התקשורתיים

  • סדרת ראיונות בכלי התקשורת המובילים בישראל בניהם N12, כלכליסט
  • ראיונות בפודקאסטים מובילים המדורגים בראש רשימת הפודקאסטים הפופולריים בישראל

ההמלצה עלינו:

בתמונה המלצה של דניאל ביטון, מנכ"לית EDI אנרגיה על חברת Creativity Value ושהם לוי הבעלים
דניאל ביטון מסבירה מה מאפיין את היכולות הכל כך מיוחדות של צוות השיווק של שהם לוי

איך התבצעה העבודה בפועל?

  1. זיקקנו את הסיפור האישי של החברה שהתברר ככל שעבר הזמן גילינו כמה זוויות מרתקות יש בו ותקשרנו אותן כל פעם מחדש.
  2. שיתוף פעולה מלא של החברה והעובדים בכל התהליך, אפשר להניב תוצאות פנומנליות.
  3. ניצול אירועים תקשורתיים כדי למנף נושאים שבליבת החברה, כמו למשל שינויים רגולטוריים במשק החשמל.

עמית והגר
רקע:

עמית והגר מלווים יחידים, זוגות ומשפחות כבר למעלה מ-5 שנים, בהצלחה רבה, להגדלת הכנסות ובעיקר ליצירת מקורות הכנסה פסיביים. למרות הפעילות הבאמת מדהימה שלהם והיכולת לסייע לרבים לייצר לעצמם ביטחון כלכלי, הם השתוקקו לפרוץ לתודעה הארצית ולהגיע לקהלים גדולים הרבה יותר. בשעה שכלי פרסום ממומן ודחיפה בפייסבוק וברשתות חברתיות, היו בעלי השפעה מוגבלת ולא הציעו בידול משמעותי, הם רצו להביא את התכנים המדהימים שהם מייצרים לתקשורת הארצית.

האתגרים:

  • תחום ההשקעות האלטרנטיביות שאותו מקדמים עמית והגר, היה זר לחלוטין לציבור הרחב
  • נושאים מורכבים כמו תכנון פיננסי, עצמאות כלכלית, הגדלת הכנסות ומינוף חסכונות, נשמעו כמו ידע למקצוענים
  • למרות הפעילות הענפה שלהם, המוכרות בתקשורת הארצית הייתה פחותה

סוג הקמפיין: יחסי ציבור בעיתונות הארצית + תקשורת אלטרנטיבית של פודקאסטים

תוצרים אפקטיביים:

  • בלוג שבועי באתר The Marker
  • ראיונות בכמעט כל הפודקאסטים הפיננסים בישראל, והגעה לקהלי יעד של מיליוני מאזינים
  • ראיונות בטלויזיה ובתכניות בוקר – כדי להגיע לקהלים רחבים ולייצר נכסים דיגיטליים שאפשר להשתמש בהם
  • הרחבנו את השיח התקשורתי לנושאים שהתקשורת כמעט ולא עסקה בהם כמו התפתחות אישית ועצמאות כלכלית
הבלוג של עמית והגר באתר דה מרקר, בלוג שהתפרסם מדי שבוע במשך כשנתיים רצופות
הבלוג של עמית והגר בדה מרקר, הגיע למיליוני קוראים במהלך השנים. יצר להם מוכרות ונוכחות תקשורתית שהרימה את המותג.

תוצרים אפקטיביים

  • הגדלה משמעותית של החשיפה לקהל היעד הרלוונטיים באתרים כמו דה מרקר וגלובס
  • הגעה דרך קמפיין מדויק לקהלים פיננסים
  • בידול משמעותי מול מלווים ושחקנים פיננסים אחרים בזירה הזו, שלא בחרו בחשיפה תקשורתית ולא בחרו בהגעה לפודקאסטים