
יחסי ציבור למתווכים: איך לבנות מותג מוכר?
בעידן שבו כל מתווך נדל"ן יכול לפרסם נכס בקליק אחד בפייסבוק, ובו לקוח ממוצע מוצף באלפי מסרים שיווקיים ביום, השאלה הקריטית איננה עוד "איך
דף הבית » בלוג
בעידן שבו כל מתווך נדל"ן יכול לפרסם נכס בקליק אחד בפייסבוק, ובו לקוח ממוצע מוצף באלפי מסרים שיווקיים ביום, השאלה הקריטית איננה עוד "איך
האסטרטגיה הנכונה לשנת 2025 מתחילה בהכרה של שלושה וקטורים, ריבית בנק ישראל שהגיע ל־4.5 אחוז במהלך 2024 ונשארה ברמה זו בהחלטות מפתח ביולי, באוגוסט,
אנחנו חיים בתקופה פרדוקסלית. מצד אחד, מעולם לא היה קל יותר ליצור ולהפיץ תוכן. כל עסק, קטן כגדול, יכול להקים ערוץ יוטיוב, עמוד אינסטגרם
פודקאסטים הפכו לאחד מכלי השיווק החזקים והמשפיעים ביותר בעולם הדיגיטלי המודרני. בעוד שרבים רואים בהם רק עוד ערוץ תוכן, המציאות מורכבת בהרבה. הפקת פודקאסט
כדי להבין את הזדמנות יחסי הציבור האדירה שעומדת בפני רואי החשבון בישראל, צריך קודם כל להבין את המגרש. בחלק הזה ננתח את התדמית של
בשוק ההון של היום, שהוא תחרותי וחשוף לביקורת ציבורית מתמדת, תפקידם של יחסי הציבור (PR) עבור קרנות השקעה בנדל"ן השתנה לחלוטין. יחסי ציבור הם
בעולם הבנייה, ובמיוחד בתחום המורכב של התחדשות עירונית, קל לחשוב שהכל מסתכם בבטון, פלדה ותוכניות אדריכליות. אבל האמת היא, שהיסוד החשוב ביותר שעליו נבנה
יחסי ציבור עבור חברות הייטק עברו מהפך מקצה לקצה בשלוש השנים האחרונות. אם פעם היה מדובר במוצר מותרות שכדאי שיהיה לנו, עם הזינוק והעניין
מאמר זה מציג ניתוח מעמיק של התפקיד האסטרטגי שממלאים יחסי ציבור (PR), מיתוג מנהלים וניהול מוניטין בקידום גיוס הון (AUM) בקרנות גידור גלובליות וישראליות.
אני רואה בענף הנדל"ן זירה תחרותית מאוד, המאופיינת בסיכונים פיננסיים גדולים ובמעורבות רגולטורית משמעותית. בסביבה כזו, יחסי ציבור (PR) עבורי אינם רק פונקציה שיווקית
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם