
יחסי ציבור לחברות ציבוריות: כיצד בונים אמון בקרב משקיעים?
אחד התחומים שדורשים מקצועיות רבה, נוגע לניהול התדמית של חברות ציבוריות הנסחרות, בדרך כלל בבורסה בתל אביב או בנאסד"ק. משרדי היחצ המסורתיים, נוהגים לרוב
דף הבית » בלוג
אחד התחומים שדורשים מקצועיות רבה, נוגע לניהול התדמית של חברות ציבוריות הנסחרות, בדרך כלל בבורסה בתל אביב או בנאסד"ק. משרדי היחצ המסורתיים, נוהגים לרוב
Spotify הכריזה בחודש נובמבר 2024 על עדכון משמעותי בפלטפורמת הפודקאסטים שלה שנקראה עד כה Spotify for Podcasters, והיא כוללת תוכנית מוניטיזציה חדשה לפודקאסטים מבוססי
בתור בית השקעות אתם נדרשים להגיע לקהלים רחבים, אך ממוקדים. אם אתם חושבים על פרסום בטלוויזיה או עיתונים, אז ההוצאות הן גבוהות מאוד –
בעידן הדיגיטלי של היום, מיתוג אישי הוא לא מותרות – הוא הכרח. במאמר הזה בניתי לכם מדריך, כזה המבוסס על הניסיון האישי שלי, מבניית
לינקדאין הפכה בשנים האחרונות במיוחד, לאחר מזירות התוכן הכי רלוונטיות לבעלי חברות ועסקים מעולמות של טכנולוגיה, פיננסים והשקעות. היא אולי הפלטפורמה האחרונה שנשארה, שמאפשרת
עבדנו לאורך השנים עם שורה של יזמים מוכשרים וייצגנו אותם בפעילות יחסי ציבור. דבר אחד היה משותף לכל מי שהיה מתחת לגיל 30: הוא
חברות המעניקות שירותים של ניהול עושר ופונות ל"משקיעים כשירים", מתלבטות רבות כיצד לבנות את השיווק שלהן, על מנת להביא לקוחות חדשים. החברות שפונות למשקיעים
הרשתות החברתיות הצמיחו אינסוף מנטורים לשיווק, משווקים בדיגיטל ומי שטוענים שיש להם ידע ומומחיות בעולם השיווק, למרות שמעולם לא הובילו חברות גדולות ועסקים רציניים.
ספוטיפי הכריזה לקראת סוף 2024, על אחד השינויים הכי גדולים מעולם: הפיכת ספוטיפי פור פודקאסטרס, לספוטיפי פור קריאייטורס. השינוי הדרמטי הזה הוא לא רק
שיווק מבוסס אמון מתחזק – המשחק עובר יותר ויותר לעולם האמון. לא משנה כמה אתם גדולים וחזקים, בלי אסטרטגיה שמחזקת את האמון של הלקוחות
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם