מה לעשות כשהמתחרים שלי מקבלים יותר סיקור תקשורתי?
הרבה פעמים יזמים שאני נפגש איתם אומרים לי שהמתחרים שלהם מככבים בכל מקום – כלכליסט, גלובס, גיקטיים, אפילו במאקו ועליהם אין כלום. מהתסכול הזה
דף הבית » בלוג
הרבה פעמים יזמים שאני נפגש איתם אומרים לי שהמתחרים שלהם מככבים בכל מקום – כלכליסט, גלובס, גיקטיים, אפילו במאקו ועליהם אין כלום. מהתסכול הזה
בשנת 2024, כשיש כל כך הרבה רשתות חברתיות ואנחנו מוצפים במסרים שיווקיים, רבים תוהים עד כמה קמפיין יחסי ציבור שפונה בעיקר למדיה המסורתית הוא
כתבתי מדריך למיתוג אישי + יצירת הזדמנויות עסקיות. אחת המטרות שלי בבלוג היא להנגיש ידע לכל אחד ואחת, כדי שיוכלו להתקדם, אם ירצו בכך,
רציתי לעמוד הפעם על 2 מקצועות שהם חופפים, לעתים מצטלבים ומתממשקים, לפעמים כמעט זהים. הזוג הראשון: מתווך, מלווה משקיעים 🤴 הזוג השני: סוכן ביטוח,
בשנים האחרונות, עסקים וחברות מתמודדים עם מציאות מורכבת ומתעתעת, המשלבת משברים כלכליים, מלחמות וגם מהפכות טכנולוגיות שהפכו את הזירה העסקית למאתגרת הרבה יותר.
בעולמות השירותים הפיננסים, בנייה של מותג הפכה לכלי חשוב מאוד. בעולם שבו אין הבדל ממשי בין סוכן ביטוח אחד למשנהו, למתכנן פיננסי אחד לאחר.
הרבה מאוד עסקים בעולמות השירותים מתבלטים מהי ההשקעה הכי נכונה בשיווק כדי לקדם את העסק בצורה יעילה. התקציבים הם תמיד מוגבלים והרצון לראות תוצאות
אחד הדברים שאני שומע יותר מכל, כאשר אני משוחח עם אנשים על פודקאסט הוא "אני יכול לייצר פודקאסט מעולה, אבל מי יאזין לו?". נושא
הרבה תהיות וגבות הורמו כאשר גוגל החליטה להוריד את גוגל פודקאסט – פלטפורמת ההאזנות לפודקאסטים השלישית בחשיבותה (אחרי ספוטיפי ואפל פודקאסט). באופן יחסי, גוגל
פמילי אופיס היא מילה שגורה כבר בז'רגון הפיננסי בישראל, מרוב שהיא שגורה והפכה מוכרת, כאן הלך לו הבידול והיכולת לייצר אותו. הפמילי אופיס עובדים
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם