
איך לבחור משרד יחסי ציבור שבאמת יביא לכם תוצאות?
בעולם העסקים התחרותי של היום, בחירת משרד יחסי ציבור נכון היא החלטה קריטית שיכולה להשפיע משמעותית על הצלחת החברה שלכם ועל המיתוג התקשורתי שלה.
דף הבית » בלוג
בעולם העסקים התחרותי של היום, בחירת משרד יחסי ציבור נכון היא החלטה קריטית שיכולה להשפיע משמעותית על הצלחת החברה שלכם ועל המיתוג התקשורתי שלה.
במאמר זה אני מציג ניתוח מקיף של אחד האתגרים האסטרטגיים המשמעותיים ביותר העומדים בפני ארגונים גלובליים כיום: "המלחמה על כישרונות". המונח, שטבעה חברת מקינזי
אני רוצה לשתף אתכם במסע האישי שלי, מסע שהחל הרבה לפני שהקמתי את משרד יחסי הציבור והשיווק שלי, Creativity PR. כשהתחלתי את דרכי כעיתונאי
האם יחסי ציבור הם מותרות השמורה לעסקים גדולים בלבד? מקובל לחשוב שיחסי ציבור הם כלי שיווקי השמור רק לתאגידים ענקיים או לחברות סטארט-אפ בעלות
אני חוזה כי עד שנת 2025, 80% מהאינטראקציות המסחריות בעולם ה-B2B יתקיימו בערוצים דיגיטליים. אני מצפה כיום לתוכן ואינטראקציות מותאמים אישית כסטנדרט. אני מצפה
בנוף העסקי B2B (עסק לעסק) המודרני, ובפרט בישראל, אני רואה התאפיינות בתחרותיות גבוהה ובדרישה הולכת וגוברת למעורבות משמעותית ואותנטית. אני מוצא שאסטרטגיות שיווק גנריות
בחלק זה, אני מפרק את מבנה האתר המודרני של משרד עורכי דין, והופך אותו מברושור דיגיטלי סטטי למנוע המרות דינמי הממוקד בלקוח. הניתוח שלי
בעשור האחרון, ובעיקר מאז 2020, לינקדאין הפסיקה להיות רק “פלטפורמה לחיפוש עבודה” והפכה למגרש המרכזי שבו מתנהל השיח העסקי והמקצועי בעולם. אם פעם הייתי
במאמר הזה, אני רוצה להציג בפניכם תוכנית אסטרטגית מקיפה שמטרתה לפרק את "ממגורות השיווק" (silos) בארגון וליצור מערכת אקולוגית שיווקית שהיא גם משולבת וגם
אני מאמין שפודקאסט מצליח אינו תוצאה של מקריות; הוא פרי של תהליך אסטרטגי מכוון ורב-שכבתי. במדריך זה, אנוע מה"למה" המופשט אל ה"מי" וה"מה" המוחשיים,
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם