פודקאסט משולב יחסי ציבור: כך תבנו את עצמכם כאוטוריטה
הרבה מאוד עסקים בעולמות השירותים מתבלטים מהי ההשקעה הכי נכונה בשיווק כדי לקדם את העסק בצורה יעילה. התקציבים הם תמיד מוגבלים והרצון לראות תוצאות
דף הבית » בלוג
הרבה מאוד עסקים בעולמות השירותים מתבלטים מהי ההשקעה הכי נכונה בשיווק כדי לקדם את העסק בצורה יעילה. התקציבים הם תמיד מוגבלים והרצון לראות תוצאות
אחד הדברים שאני שומע יותר מכל, כאשר אני משוחח עם אנשים על פודקאסט הוא "אני יכול לייצר פודקאסט מעולה, אבל מי יאזין לו?". נושא
הרבה תהיות וגבות הורמו כאשר גוגל החליטה להוריד את גוגל פודקאסט – פלטפורמת ההאזנות לפודקאסטים השלישית בחשיבותה (אחרי ספוטיפי ואפל פודקאסט). באופן יחסי, גוגל
פמילי אופיס היא מילה שגורה כבר בז'רגון הפיננסי בישראל, מרוב שהיא שגורה והפכה מוכרת, כאן הלך לו הבידול והיכולת לייצר אותו. הפמילי אופיס עובדים
חברות ואנשי מקצוע בעולמות הפיננסים סובלים במיוחד מבעיה שהולכת ומחריפה: קיימים מתחרים רבים וחדשים נכנסים בקלות לענף ואז הקושי ביצירת בידול אמיתי הולך וגדל.
אחד הדאגות הגדולות ביותר של יוצרי פודקאסטים, בין אם הם מתחילים או כבר בשלב מתקדם יותר הוא כל נושא ההאזנות והצפיות. בעולם תחרותי של
"הי שהם, מה קורה? יש לי עסק קטן בתחום הפיננסים ואני מתלבטת אם כדאי לי לשכור שירותי יחסי ציבור כי העסק שלי תקוע ולא
עם העלייה החדה והתנופה של עולם הפודקאסטים, שאותו אנחנו מלווים גם כיועצי תקשורת וכן כמפיקים של הפודקאסטים המובילים בישראל, גם המרואיינים נדרשים להתכונן בצורה
רשימות הצעירים המבטיחים של פורבס וגלובס, הפכו בשנים האחרונות לסמלי סטטוס שכמעט כל יזמת, מנכ"לית וגם בכירים בחברות, יעשו הכל כדי לקבל אותם. הרשימות
כשאני מייצר תוכן מעולה ומעניין, המחשבה שלי נעה אל הדרכים להתאים את התוכן הזה לכל הפלטפורמות שבהן אני משווק, או נמצא. יש לי 3
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם