יחסי ציבור פיננסים

העולם תחרותי יותר מאי פעם, וחברות מוכרחות לעמוד בקצב ולייצר תוכן מקצועי ומעולה לקהלי היעד השונים שלהן, אם זה לעובדים, משקיעים, לקוחות, ספקים או חברות ועסקים עבור שיתופי פעולה פוטנציאלים. יחסי הציבור הם אחד האקסים פקטורים המרכזיים, שמסייעים לכם לבנות ולשפר את מיתוג המעסיק שלכם.

אחת הדרכים המרכזיות לעשות זאת, היא באמצעות יחסי ציבור לסטארטאפים, שהחשיבות שלה מדי שנה רק עולה ועולה.

אנחנו מומחים ביחסי הציבור בעולמות הפיננסים וההשקעות, מביאים איתנו ניסיון של מעל 17 שנה בעבודה בעיתונות הכלכלית עוד מתקופת המשבר הפיננסי של 2008

עולמות הפיננסים השתנו מאוד במיוחד בעשור האחרון, קונסולידציה של בתי ההשקעות הגדולים וגל מיזוגים ורכישות, הפך את הסוכנויות והסוכנים הפיננסים לגופים הגדולים והשולטים בענף ואלה שמכתיבים בו את הטון. כמו כן, המיזוגים האלה יצרו גם הרבה הזדמנויות ואנחנו רואים עוד ועוד גופי השקעות גדולים שקמים להם ומחפשים מיתוג. עוד ענף פיננסי שהולך וממשיך לצבור תאוצה הם יועצי המשכנתאות

כל כמה שניות, פוסט, סרטון, כתבה או ראיון חדש מגיעים לאוויר העולם, ויוצרים מרוץ אינסופי שדורש מכל חברה בעולם הפיננסים וגם מעצמאים לבלוט מעל כולם ואחת הדרכים לעשות את זה היא באמצעות יחסי ציבור. גם חברות פיננסיות לא גדולות, יכולות להגיע לכלי התקשורת המובילים: ערוץ 12, כאן 11, פודקאסטים מובילים ועוד. כשאנחנו מקדמים חברות בעולמות הפיננסים אל קדמת הבמה התקשורתית, גם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלהם רואים אותם כמומחים ומובילים בתחומם. לעתים זה ההבדל הגדול בין בעלי מקצוע רגילים שנראים כמו כולם, לבעלי המקצוע הטובים ביותר. אחד הלקוחות שלנו הגדיל לתאר את המצב: "הפכתם אותנו לסיירת מטכ"ל של עולם הפיננסים".

איך אנחנו מקדמים את העסק שלך?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

למה מתכננים פיננסים, יועצי משכנתאות ומוחים פיננסים צריכים יחסי ציבור?

הסיבה הראשונה והמבוהקת היא שהקמפיינים הממומנים שלכם, יוכלו לעבוד הרבה יותר טוב, אם יהיו לכם גם שירותים של יחסי ציבור. כלומר, הקידום הממומן עובד במכפיל כוח אדיר ביחד ולצד יחסי הציבור בתקשורת, עיתונות, פודקאסטים ועוד.

מעבר לכך, לאנשים יהיה הרבה יותר קשה לקנות מכם ולסמוך עליכם אם לא יכירו אתכם, כלומר הבנייה של המותג האישי היא קריטית להצלחה. ובכלל תחשבו ככה על הבעיה: ממי אתם קונים בדרך כלל אפילו כשזה מגיע למוצרים בסופר? האם תקחו את החברה הלא מוכרת ותכניסו אותה ראשונה לסל הקניות? אתם בוודאי תעדיפו את המותג.

החברות שהשקיעו בפרסום ויחסי ציבור גוזרות את הדיבידנדים שלהם דרך מותג. בתקופות קשות מותגים לא צריכים להשקיע הרבה כסף בפרסום ושיווק ויכולות ליהנות מהמיתוג והמותג שיצרו לעצמם. הנוכחות התקשורתית מייצרת אמון ואמינות בקרב עובדים, הופכת את החברה למוכרת ומפחיתה חסמי כניסה לעובדים המוכשרים דווקא.

הסיבה השנייה היא משקיעים. ככל שמשקיעים לא שמעו על החברה קודם, ולא נחשפו ליזמים שעומדים מאחוריה, כך יהיה קשה יותר לשכנע אותם ולגרום להם להשקיע. אם תייצרו נוכחות תקשורתית, המשקיעים ייחשפו לחברה והחסמים שלהם בטרם ההשקעה יפחתו ואף ייתכן כי הערכת השווי שתקבלו תהיה גבוהה יותר. יחסי ציבור לא יבנו לכם את סבב הגיוס, אבל לפעמים הם יהיו הגרוש ללירה שכל כך חסר לכם כדי לסגור אותו.

לקוחות פשוט ירגישו הרבה יותר בנוח לספר עם מי הם עובדים אם תהיו מפורסמים ומוכרים יותר. אין פה בכלל שאלה להאם צריכים את החשיפה הזאת היא חשובה ומדויקת במיוחד לכל מי שצריכים למכור נדל"ן ונבסס אמון.

אולם יש חברות רבות בישראל שבהינתן והן מכירות את הפתרון שפיתחתם, הן יכולות לחבר אתכם ללקוחות בשוק האמריקאי על בסיס ההכרות בישראל.

האם סטארטאפים מגייסים חברות יחסי ציבור לפני ההשקעה או אחריה?

התשובה היא גם וגם. הרי חברות הזנק נמצאות בגיוס מתמיד של הון ועובדים, כדי להמשיך לשגשג קדימה ולפרוח ולאפשר לחברה להפוך לחברה בוגרת. לכן כל נושא בניית המותג המקומי והמוכרות מול עובדים הוא קריטי מאוד בדרך להצלחה. 

כיצד חברת יחסי ציבור יכולה למצב חברת סטארטאפ?

חברת יחסי ציבור מצטיינת יכולה לייצר הרבה מאוד ערך, ייחודיות ובידול לחברת סטאראטפ. תחשבו על הבעיה כך: במידה ויש לכם מוצר ייחודי שמעניק ערך גדול מאוד לקהל שלכם, אבל אף אחד לא יודע את זה, הרי שהרעיון שלכם נמצא מגירה. או במקר הטוב המוצר שלכם נחשף לקהל לקוחות מצומצם ואתם באים במגע עם מספרי אנשי מפתח קטן מכפי שציפיתם.

תתפלאו, גם אם אתם מוכרים משהו לקהל עולמי ובינלאומי, גם חשיפה ראשונה בקהל יעד ישראלי מצומצם, יכולה לגרום להשפעה גדולה, בדרך להשפעה על המדיה העולמית. הרבה חברות ישראליות התחילו לפרסם מסרים בתקשורת הישראלית והם הגיעו גם חברות הענק שיושבות בישראל כמו גוגל, מיקרוסופט, אנבידיה, אינטל ואחרות. בסוף ישראל היא מוקד השפעה דרמטי על עולם הטכנולוגיה העולמי.

מה ההבדל בין שיווק דיגיטלי ליחסי ציבור?

שיווק דיגיטלי מתמקד במדיות החברתיות כמו פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם. הרשתות החברתיות הן כלי לפרסם את התכנים שלכם, אך היתרון ביחסי ציבור הוא ההכרה החיצונית והבלתי תלויה, של מדיה מרכזית ביכולות שלכם ובסיפור שלכם.

ככל שתקבלו יותר חשיפה והכרה במדיה הישראלית, כך גם יכולת ההשפעה שלכם תהיה חזקה פי כמה על קהל היעד, שיעריך אתכם.

מהם היתרונות של יחסי ציבור לחברות סטארטאפ והייטק?

בניית מותג – חלק מהשווי של חברה נגזר מהמותג והמוניטין שלה. ככל שמתמידים ביחסי הציבור, יש ערך גדול לחשיפת המדיה לחברה כי הוא בונה את המותג שלה ושווה עבורה כסף. נסו רגע לחשוב למשל על הסטאראטאפ Wiz של אסף רפפורט שקיבל עוד מהשלבים הראשונים חשיפה במדיה שהשתוותה לחברות הרבה יותר גדולות וגם וותיקות ממנו. אותה חשיפה סייעה לחברה לגייס עובדים ולהביא לקוחות חדשים.

שיתופי פעולה עם חברות אחרות – לא פעם, יחסי ציבור וחשיפת המוצר של החברה, סייעו לה לייצר שיתופי פעולה חדשים ולקבל פניות שהפכו לעסקאות.

קידום אקזיטים ועסקאות – חשיפה תקשורתית היא גורם מובהק לעידוד רכישה ועסקאות מכירה. החברות האחרות שמחפשות הזדמנויות, לא פעם פנו אל חברות שיצרו חשיפה תקשורתית בהצעה לעסקאות מיזוג, מכירה או רכישה. נכון זה לא תמיד נמצא בסדרי העדיפויות של חברה, אבל כל חברה בעולם מעדיפה לקבל אליה לתיבת המייל כמה שיותר הצעות עסקיות, מאשר להיות הרודפת ולחפש אותם בעצמה בעמדת נחיתות משמעותית.

תמיכה בהשקת מוצרים חדשים – הרבה פעמים לחברות הייטק יש מוצרים מעניינים שיכולים לזכות לסיקור תקשורתי. זהו מנוף עסקי ואסטרטגי ראשון במעלה, מאחר ופרסום של מוצרים במדיות אחרות הוא פעולה בעלות של עשרות אלפי דולרים לפחות. פרסום באמצעות המדיה הוא הפרסום הזול ביותר שקיים.

שאלת השאלות: מתי הזמן הנכון להתחיל לעבוד עם חברת יחסי ציבור?

יש לכך מספר תשובות אפשריות. התשובה הראשונה היא תלוי עד כמה התוכן שיש במאמר הזה למעלה הוא קריטי לכם. האם אתם נדרשים לסיוע בגיוס של עובדים, לקוחות ומשקיעים? אם התשובות לכל אלה הן כן, אז כדאי להתחיל לעבוד עם חברת יח"צ כמה שיותר מהר.

אבל אלה לא הסיבות היחידות. אם אתם חברת תוכנה מובילה המעניקה למשל שירותים לחברות ישראליות, או שמדובר בחברת הגנת סייבר, הרי שאתם נדרשים לחשיפה תקשורתית כדי שקהל לקוחות פוטנציאלי יכיר אתכם. גם אם לא יהיה מדובר במכירה אקטיבית, עצם המוכרות של המוצר, מפחיתה חששות ויוצרת הזדמנויות מכירה. לכן אם אתם חברת הייטק בעולמות השירותים, ככל הנראה תהיו חייבים יחסי ציבור שהוא יהיה השיווק הזול ביותר שיהיה לכם. תחשבו על חשיפה וראיונות בפודקאסטים טכנולוגיים, להן מאזינים מקבלי ההחלטות בענף שלכם והלקוחות הפוטנציאליים. למשל באמצעות ראיונות בפודקאסטים, תוכלו להשפיע מאוד על מקבלי ההחלטות ולעניין אותם להשתמש במוצר שלכם.

סיימתי סבב גיוס גדול – האם עכשיו אני צריך יחסי ציבור?

אם מדובר בחברה המתכננת לטווחים מאוד ארוכים וחושבת קדימה, הרי שבניית המותג התקשורתי שלכם לא מסתיימת כמעט לעולם. תחשבו על זה כך – עקביות בחשיפה תקשורתית מצדיקה ומוכיחה את עצמה לאורך זמן רב. ליחסי ציבור יש השפעה מצטברת ומכפיל כוח, ככל שעושים אותה לאורך זמן. אתם "מחממים" את קהל היעד שלכם כל הזמן, הם לא חושבים ולא סבורים שנעלמתם או שנמצאים במצב של חולשה עסקית כי אתם מופיעים ונמצאים כל הזמן. לכן לא כדאי להפסיק את יחסי הציבור, גם אם מדובר בתקופות מאתגרות יותר.

האם יחסי ציבור יעזרו לי כאשר תחרות בענף שלי מתחזקת?

התשובה היא בהחלט כן. יחסי ציבור אפקטיביים יכולים לייצר עבורכם את הבידול הנדרש בתעשייה. במיוחד אם המתחרים שלכם משתמשים רק בכלי פרסום דיגיטליים כמו פרסום ממומן וכלים הזמינים לכל, יחסי ציבור טובים יאפשרו לכם למתג את עצמכם ולייצר השפעה אחרת על קהלי היעד שיסיקו כי המוצר שלכם ייתן להם את הפתרון.

מה כוללים שירותי יחסי ציבור להייטק וסטארט אפים?

בניית תכנית עבודה תקשורתית – לאחר למידה יסודית מאוד של החברה, המאפיינים, המטרות והלקוחות הפוטנציאליים, נבנה יחד אתכם תכנית עבודה תקשורתית יסודית ומקיפה. תהליך הלמידה הזה הוא קריטי מאוד כדי להצליח במשימת יחסי הציבור.

בניית אסטרטגיה תקשורתית – לכל חברה מתאימה אסטרטגיה אחרת. החשיבות של האסטרטגיה התקשורתית היא קריטית להצלחה, ובסיסה עומדת המהות והיסודות של המותג. ביחסי ציבור ניתן להצליח מאוד בבחירה באסטרטגיה אחת ולהיכשל, באופן יחסי עם אסטרטגיה אחרת ושונה. מהות האסטרטגיה היא ביצירתיות וחשיבה מעמיקה.

סיקור באתרים המובילים בישראל וערוצי הטלוויזיה – כתבות בעיתונות הכלכלית והעסקית באתרים כמו דה מרקר, כלכליסט וגלובס, תייצר לכם חשיפה אסטרטגית לגיוסי הון, משקיעים ועובדים. גם עיתונים יומיים כמו Ynet, וואלה, מאקו ו-N12 יובילו אתכם לחשיפה והשפעה משמעותית.

ראיונות בפודקאסטים – כמשרד יחסי ציבור המומחה לפודקאסטים ומייעץ לחברות הגדולות בישראל, אנחנו יודעים להביא את החברות שאיתן אנחנו עובדים, אל הפודקאסטים המשפיעים והאפקטיביים בישראל. ההשפעה של פודקאסטים כחלק מתהליך יחסי הציבור היא אפקטיבית מאוד ומשפיעה בכל המטרות של חברות הייטק וסטארטאפים. אפשר להגיד שאין תחום שיותר מושפע מעולם הפודקאסטים מאשר תחום ההייטק.

מיתוג אישי ליזמים ומנכ"לים – מי שמובילים את החברות הם בסופו של דבר יזמים ומנכ"לים שצריכים למכור ולהציע את הרעיונות והמוצרים למקבלי החלטות. האסטרטגיה שלנו בחרה דוגלת בבניית מיתוג אישי ותקשורתי למנכ"ל, גם כדי שיהפוך למרואיין אטרקטיבי בכלי התקשורת ורמת האמון בו תעלה מאוד.

כנסים ואירועים – חברות המנהלות יחסי ציבור דרכנו בחברת קריאייטיביטי ואליו, נהנות מיצירת פניות אקטיביות ושילוב בכנסים שונים, כמו הכנסים של העיתונים כלכליסט, גלובס ודה מרקר.

מהן העלויות של שירותי יחסי ציבור לסטארטאפים?

המשרדים הגדולים בישראל גובים מחירים גבוהים יחסית ליחסי ציבור לענף ההייטק וסטארטאפים. אותם משרדים הם עתירי עבודה ועובדים ובדרך כלל הלקוחות לא מקבלים יחס אישי מהבעלים ולא את התקציבאים המצטיינים של המשרד. במשרדים הגדולים תשלמו כיום סכום חודשי של 12,000-15,000 שקלים לתקציב יחסי ציבור.

עם זאת, בחלק ממשרדי הבוטיק המעניקים יחס אישי, ובהם הבעלים מלווים את הלקוחות באופן אישי, המחירים ינועו בטווח של 8,000-10,000 שקל בחודש ויזכו לזמינות מקסימלית ויחס אישי. אין ספק שיחס כזה הוא המפתח להצלחה ולאכפתיות.

תמורת הסכומים הללו יקבלו הסטארטאפים ערך רב והובלה של חשיפה תקשורתית.

המחירים מושפעים מאוד מהשלב שבו נמצאת החברה, מספר העובדים, תדירות הפגישות החודשיות הנדרשת, וכן ממספר אנשי המפתח שמשרד יחסי הציבור נדרש להיות איתם בקשר ולדווח להם על הפעילות.

איך לבחור חברת יחסי ציבור בתחום ההייטק והסטארט אפים?

ידע והבנת עולם התוכן – הבסיס בבחירת אנשי מקצוע בעולם יחסי הציבור, עובר דרך בדיקה ובחינה כי הם מכירים ומבינים לעומק את עולם התוכן שבו עוסקת החברה. ככל שהבנת עולם התוכן היא מעמיקה יותר, כך לתקציבאי יחסי הציבור יהיה קל יותר להעביר את המסרים הללו לתקשורת ולהצליח.

קשרים עם עיתונאים מובילים – השאלה הראשונה בבחירת משרד יחסי ציבור, עוברת דרך הבנה כי המשרד עובד ומכיר את העיתונאים הרלוונטיים לתחום הסיקור של החברה. ברור כי היכרות עם כתבי טכנולוגיה נדרשת והכרחית, אך ישנם כתבים נוספים ומשמעותיים שיכולים לסקר את החברה ויסייעו לכם בחשיפה.

היכרות עם הפודקאסטים המובילים בישראל – השפעה של הפודקאסטים על יחסי ציבור בהייטק היא משמעותית. מדובר בקהל אחר ושונה מעיתונאים. עליכם לוודא כיום בשנת 2025 כי משרד יחסי הציבור שבחרתם, הוא מומחה לעולם הפודקאסטים ועובד עם הפודקאסטרים המובילים בישראל. לעתים ראיון מוצלח אחד בפודקאסט הוא אפקטיבי הרבה יותר.

פיצוח הסיפור שלכם וחזרה עליו – היכולת של המשרד לפצח סיפור מורכב או פשוט בדרך הגאונית והמבריקה ביותר, היא משמעותית מאוד בהצלחה ומתקשרת מאוד לאסטרטגיה שלכם. אל תסתפקו לעולם פיצוח משעמם ומובן מאליו, כי לחשיבה המעמיקה הזאת יש הרבה מאוד ערך בהצלחה.

ניסיון עם סטארטאפים והייטק – למשל, אנחנו צברנו ניסיון של מעל עשור בעבודה עם חברות הסטארטאפ המובילות בישראל כמו גונג, צ'קמרקס, פנגו, בריזומיטר ורבות אחרות שרשמו הישגים מרשימים. 

משרד של הצלחות גם עם הסיפורים הפחות מוכרים – הכי קל לעבוד עם מותגי הענק והחברות המצליחות, אך האם המשרד שאליו אתם הולכים יכול לעבוד גם עם מותג שאיש לא שמע עליו לפני כן? זו יכולת בסיסית ומאוד חשיבה בהצלחה שלכם. תוודאו כי המשרד שלכם יודע לעבוד גם עם חברות כאלה ורשם איתם הצלחות משמעותיות בעבר.

מה ההבדל בין יחסי ציבור גלובליים ליחסי ציבור מקומיים?

ההבדל המשמעותי הוא שיחסי ציבור מקומיים מביאים את החברה לחשיפה תקשורתית רק בישראל, באתרים כמו כלכליסט, גלובס, דה מרקר וכן בערוצי הטלוויזיה בישראל ובפודקאסטים ישראלים.

יחסי ציבור גלובליים מייצרים חשיפה של החברה בעיתונים כמו וול סטריט ג'ורנל, בלומברג, טקראנצ' ודומיהם.

השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא האם החברה שבה אתם עובדים צריכה חשיפה בינלאומית או חשיפה מקומית? אפשר לבחור כמובן בגם וגם ויש יתרונות גדולים מאוד לחשיפה כפולה במספר כלי מדיה.

כדאי לבחור משרד יחסי ציבור מקומי, כאשר החלטתם שהוא יכול לסייע לכם לעמוד במטרות החברה שהצבתם לעצמכם.

מהן הטעויות הנפוצות של חברות הייטק וסטארטאפים בעבודה עם משרדי יחסי ציבור ואיך אפשר להימנע מהן?

היעדר אסטרטגיה – מבלי שיש אסטרטגיה ברורה ומוסדרת לעבודה תקשורתית, יהיה קשה מאוד להצליח. לעתים בחירה באסטרטגיה לא נכונה תוביל את החברה לכישלון. 

עבודה עם תקציבאי מתחיל והיעדר מעורבות של בעל המשרד – במרבית המשרדים בישראל, הבעלים של המשרד אחראי על גיוס לקוחות ופיתוח עסקי, הוא אינו נושא חלק פעיל בניהול השוטף של הלקוח. ראיתי פעמים רבות בימי חיי כי היעדר מעורבות של הבעלים, הביאה הרבה פעמים לאי סגירת הכתבות המכריעות. לכן, בחרתי להיות מעורב באופן אישי בניהול השוטף של כל לקוח ולקוח כדי למקסם את ההצלחות. אכן, התוצאה היא ששיעור שביעות הרצון במשרד עומד על למעלה מ-95% ואנחנו נהנים משורה של המלצות שוטפות.

ניסיון למכור את המוצרים במקום את הסיפור – הרבה חברות מתבלבלות בין יחסי ציבור לשיווק. במיוחד היום, יש הרבה פחות סבלנות לחברות המשווקות את המוצרים ומעוניינות רק במסרים שיווקיים. במקום מסרים שיווקיים, תעבירו את המסר של האימפקט שיש למוצר שלכם על התעשייה והחברה. למשל, סטארטאפ בתחום של הפחתת זיהום אוויר שחוסך באנרגיה, חשוב שיספר על האימפקט של המוצר וכך המסר הזה יכול לעבוד בכלי התקשורת.

איך יחסי ציבור משתלבים עם גיוסי הון של סטארט אפים?

כתבות על סבבי הגיוס לאחר סיומם – כתבות חשיפה על גיוס הון הן קריטיות לטובת הגיוסים הבאים של הסטארטאפ. פרסום גיוס ההון שלכם בכלי התקשורת הוא בגדר חובה לטובת הגיוסים הבאים. ככל שתצליחו לחשוף יותר את גיוס ההון, כך תסללו את הדרך בקלות רבה יותר לעבר הגיוס הבא.

מיתוג היזמים כדי להגדיל את היקפי הגיוסים הבאים – קרנות ההון סיכון הגדולות בישראל, מעוניינות לעבוד עם היזמים המובילים והמוכרים. ככל שאתם תהפכו ליזמים מוכרים ומובילים בעיני התקשורת, כך תוכלו להגיע להרבה יותר קרנות בסבבים הבאים ולהצליח במלאכה גם קדימה. חשוב מאוד להסתכל לטווחים ארוכים מאוד.

שימוש בכלי התקשורת כדי להגביר את האמון והביטחון – ככל שתשתמשו יותר בכלי התקשורת, כך האמון של המשקיעים בהצלחת החברה יגבר מאוד, ואתם תצליחו במטרות שלכם למכירת המוצר ובגיוסי ההון הבאים.

מדידת ההצלחה של קמפיין יחסי ציבור

השאלה הקלאסית בעולם הדיגיטלי היא איך אנחנו בתור חברת טכנולוגיה או סטארטאפ, יודעים להגיד שפעילות יחסי הציבור היא אפקטיבית בכלל? האם לא מדובר על כסף של החברה שהולך לפח? אלה שאלות מהותיות כי בכל חברה בשלבים ראשונים וגם מאוחרים, נבקש למקסם למעשה את תקציב השיווק ולהפוך אותו לאפקטיבי ביותר.

הכלי החשוב ביותר – תחושה אובייקטיבית. מאחר ואפשר למדוד פעילות יחסי ציבור במספרים שונים כמו מספר הפרסומים, כמות האזכורים ועוד. אלה יכולים להיות כלים טכניים שאין מאחוריהם באמת עבודה אפקטיבית. משרדים רבים היו מציגים תיקי עיתונות מפוארים, שמאחוריהם חשיפה תקשורתית זניחה שלא הביאה שום אפקט. הבעלים והעובדים צריכים לחוש כי החשיפה התקשורתית עזרה להם בהשגת המטרות. אלה יכולים להיות פרסומים מועטים אבל מאוד מאוד אפקטיביים בהשגת המטרות שלכם, לכן זה המדד הכי חשוב.

מודעות למותג מול לקוחות ומשקיעים – כמו שהזכרנו קודם, תוכלו למדוד ולהרגיש את המודעות מול לקוחות קיימים ולקוחות שנכנסו לחברה. האם משקיעים הגיעו בעקבות הפרסומים ויכולים להצביע על כך? הרבה פעמים תוכלו לשמוע את האפקטיביות כתוצאה משיחות עם הלקוחות הקיימים והחדשים. אלה מדדים הרבה יותר אפקטיביים ממספר הפרסומים והחשיפה, כפי שנוהגים לעשות חלק מהמשרדים.

 

 

 

 

 

איך אנחנו מקדמים את העסק שלך?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

אנחנו ב-Creativity Value מספקים לכם שירותי יחסי ציבור ומסייעים להעביר באופן הטוב ביותר את המסרים שלכם באמצעות:

כלי תקשורת אליהם נפנה במסגרת ניהול יחסי הציבור

עיתונות כלכלית

גלובס, דה מרקר וכלכליסט

עיתונות מסורתית

YNET, וואלה, מאקו.

רדיו וטלויזיה

כאן 11, חדשות 12 ו-13

תקשורת אלטרנטיבית

פודקאסטים וגם וידאוקאסטים (המומחיות הספציפית שלנו)