יחסי ציבור פיננסים

אם אתה בעלים של חברת פיננסים, יחסי ציבור הם לא הוצאה – הם השקעה אסטרטגית במוניטין שמביא לך אמון, לקוחות, משקיעים ויתרון תחרותי. בעולם שבו אנשים מפקידים בידיך את הכסף, החלום או הביטחון שלהם – הם חייבים להאמין בך. סיקור חיובי במדיה, נוכחות מקצועית בעיתונות הכלכלית ויכולת להשפיע על השיח הציבורי יוצרים עבורך אמינות שאי אפשר לקנות בפרסום. יחסי ציבור חכמים לא רק שומרים עליך בעת משבר – הם בונים לך שם שמוכר יותר, סוגר יותר ומחזיק לאורך זמן.

אנחנו מומחים ביחסי הציבור בעולמות הפיננסים וההשקעות, מביאים איתנו ניסיון של מעל 17 שנה בעבודה בעיתונות הכלכלית עוד מתקופת המשבר הפיננסי של 2008

עולמות הפיננסים השתנו מאוד במיוחד בעשור האחרון, קונסולידציה של בתי ההשקעות הגדולים וגל מיזוגים ורכישות, הפך את הסוכנויות והסוכנים הפיננסים לגופים הגדולים והשולטים בענף ואלה שמכתיבים בו את הטון.

כמו כן, המיזוגים האלה יצרו גם הרבה הזדמנויות ואנחנו רואים עוד ועוד גופי השקעות גדולים שקמים להם ומחפשים מיתוג. עוד ענף פיננסי שהולך וממשיך לצבור תאוצה הם יועצי המשכנתאות.

כל כמה שניות, פוסט, סרטון, כתבה או ראיון חדש מגיעים לאוויר העולם, ויוצרים מרוץ אינסופי שדורש מכל חברה בעולם הפיננסים וגם מעצמאים לבלוט מעל כולם ואחת הדרכים לעשות את זה היא באמצעות יחסי ציבור. גם חברות פיננסיות לא גדולות, יכולות להגיע לכלי התקשורת המובילים: ערוץ 12, כאן 11, פודקאסטים מובילים ועוד.

כשאנחנו מקדמים חברות בעולמות הפיננסים אל קדמת הבמה התקשורתית, גם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלהם רואים אותם כמומחים ומובילים בתחומם. לעתים זה ההבדל הגדול בין בעלי מקצוע רגילים שנראים כמו כולם, לבעלי המקצוע הטובים ביותר. אחד הלקוחות שלנו הגדיל לתאר את המצב: "הפכתם אותנו לסיירת מטכ"ל של עולם הפיננסים".​

איך אנחנו מקדמים את העסק שלך?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

למה חברות פיננסים, מתכננים פיננסים,
יועצי משכנתאות ומומחים פיננסים צריכים יחסי ציבור?

הסיבה הראשונה והמבוהקת היא שהקמפיינים הממומנים שלכם, יוכלו לעבוד הרבה יותר טוב, אם יהיו לכם גם שירותים של יחסי ציבור. כלומר, הקידום הממומן עובד במכפיל כוח אדיר ביחד ולצד יחסי הציבור בתקשורת, עיתונות, פודקאסטים ועוד.

מעבר לכך, לאנשים יהיה הרבה יותר קשה לקנות מכם ולסמוך עליכם אם לא יכירו אתכם, כלומר הבנייה של המותג האישי היא קריטית להצלחה.

ובכלל תחשבו ככה על הבעיה: ממי אתם קונים בדרך כלל אפילו כשזה מגיע למוצרים בסופר? האם תקחו את החברה הלא מוכרת ותכניסו אותה ראשונה לסל הקניות? אתם בוודאי תעדיפו את המותג.

החברות שהשקיעו בפרסום ויחסי ציבור גוזרות את הדיבידנדים שלהם דרך מותג. בתקופות קשות מותגים לא צריכים להשקיע הרבה כסף בפרסום ושיווק ויכולות ליהנות מהמיתוג והמותג שיצרו לעצמם.

הנוכחות התקשורתית מייצרת אמון ואמינות בקרב עובדים, הופכת את החברה למוכרת ומפחיתה חסמי כניסה לעובדים המוכשרים דווקא.
הסיבה השנייה היא משקיעים. ככל שמשקיעים לא שמעו על החברה קודם, ולא נחשפו ליזמים שעומדים מאחוריה, כך יהיה קשה יותר לשכנע אותם ולגרום להם להשקיע. אם תייצרו נוכחות תקשורתית, המשקיעים ייחשפו לחברה והחסמים שלהם בטרם ההשקעה יפחתו ואף ייתכן כי הערכת השווי שתקבלו תהיה גבוהה יותר. יחסי ציבור יהיו הגרוש ללירה שכל כך חסר לכם כדי לגדול לרמה הבאה.

לקוחות פשוט ירגישו הרבה יותר בנוח לספר עם מי הם עובדים או איפה הם משקיעים אם תהיו מפורסמים ומוכרים יותר. אין פה בכלל שאלה להאם צריכים את החשיפה הזאת היא חשובה ומדויקת במיוחד לכל מי שצריכים למכור שירותים פיננסים ולבסס אמון.

יחסי ציבור בונים מותג, דבר אשר קריטי להצלחה אל מול לקוח הקצה בעולמות הפיננסים

מה התועלות של יחסי ציבור לחברות פיננסים,
חברות פינטק ובתי השקעות?

בניית אמון ואמינות מול לקוחות, שותפים ומשקיעים

חברות פיננסים עוסקות בכסף של אחרים – תחום שמציב רף גבוה במיוחד של אמון. יחסי ציבור עקביים וחכמים יוצרים שקיפות, מחזקים את תחושת הביטחון של הקהל, וממתגים את החברה כגוף יציב, מקצועי ואחראי. ככל שהקהל נחשף יותר לסיקור חיובי ולא אמוציונלי של החברה, כך עולה הנכונות לסמוך עליה.

חיזוק התדמית של החברה כאוטוריטה ומובילה בתחומה

יחסי ציבור מאפשרים לחברה להציג ידע, ניתוחים, תחזיות ומחקרים מקצועיים במדיה הכלכלית והציבורית. כשהחברה מופיעה בעקביות בכלי תקשורת מהימנים עם תוכן בעל ערך, היא תופסת מקום של מובילה מחשבתית (Thought Leader) ומושכת אליה לקוחות שמחפשים מומחים אמיתיים.

השפעה על קובעי מדיניות ורגולטורים

בעולם הפיננסים יש חשיבות אדירה לתדמית מול רגולטורים, מקבלי החלטות ובכירים במערכת הציבורית. יחסי ציבור יכולים למצב את החברה כשותפה לתהליכים רגולטוריים ולא כגורם שיש לעקוב אחריו בחשדנות. זה מייצר לגיטימציה ציבורית ופוליטית, שיכולה להועיל בטווח הקצר והארוך.

משיכת משקיעים ושותפים עסקיים

חשיפה חיובית במדיה הכלכלית מגדילה את ההערכה של החברה בשוק, במיוחד כשמדובר בגיוס הון או ביצירת שותפויות עסקיות. משקיעים מחפשים גופים יציבים ובעלי שם – ויחסי ציבור טובים עוזרים לבנות את המוניטין הזה בעקביות.

שיפור וניהול תדמית בעת משברים

משברים קורים לכולם במיוחד בעולם הפיננסים – טעות אנוש, בעיית רגולציה או לקוח מאוכזב יכולים להפוך לכותרת. יח"צ מקצועי יודע איך לשלוט בנרטיב, להגיב נכון ובזמן, ולמזער נזקים תדמיתיים. ניהול נכון של משבר יכול אפילו להפוך אותו להזדמנות להציג אחריות, שיפור ושקיפות.

חיזוק מאמצי השיווק והגדלת ההמרות

יחסי ציבור משלימים את פעולות השיווק בכך שהם מחזקים את הרושם של אמינות וניסיון. לקוח שנחשף קודם לכתבה או ראיון בתקשורת על החברה, יגיע לפרסום שלה עם תחושת ביטחון גבוהה יותר – מה שיגדיל את הסיכוי שיבחר בה על פני מתחרים.

חיזוק המותג כמעסיק נחשק והקלת גיוס עובדים איכותיים

עובדים טובים רוצים להצטרף למקומות עבודה שהם גאים בהם. כשחברה מוצגת בתקשורת כחזקה, מתקדמת, ערכית ומובילה – היא מושכת אליה טאלנטים, בפרט בתחומים מבוקשים כמו טכנולוגיה, כלכלה, משפטים ושיווק. יחסי ציבור לחברות פיננסים עוזרים לעצב גם את "מותג המעסיק" של החברה.

נוכחות דיגיטלית נכונה מגדילה את המעורבות ואת מספר הלידים, כמו שתכנים איכותיים בפלטפורמות החברתיות מייצרים עוקבים ולקוחות פוטנציאליים.

ניתן לבסס את המשרד שלכם כמוביל בתעשייה על ידי השגת הזדמנויות דיבור בכנסים, פרסום מאמרים בכתבי עת יוקרתיים והשתתפות באירועי תעשייה מרכזיים .

איך אנחנו מקדמים את העסק שלך?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

אנחנו ב-Creativity Value מספקים לכם שירותי יחסי ציבור ומסייעים להעביר באופן הטוב ביותר את המסרים שלכם באמצעות:

כלי תקשורת אליהם נפנה במסגרת ניהול יחסי הציבור

עיתונות כלכלית

גלובס, דה מרקר וכלכליסט

עיתונות מסורתית

YNET, וואלה, מאקו.

רדיו וטלויזיה

כאן 11, חדשות 12 ו-13

תקשורת אלטרנטיבית

פודקאסטים וגם וידאוקאסטים (המומחיות הספציפית שלנו)

בין לקוחותינו