השיטה שלנו

הדבר הראשון שאנחנו עושים כאשר לקוח פונה אלינו הוא להבין ולנתח את הצרכים, המטרות והמאפיינים של העסק שלו.

אנחנו נעשה זאת, באמצעות שיחת היכרות ראשונה ומעמיקה עם הלקוח. במהלכה נשאל אותו המון שאלות: שאלות מנחות מדויקות, שיעזרו לנו להגדיר במדויק מה הצרכים של העסק שלו, לאיזה קהל הוא פונה, מה השאיפות והמטרות של העסק ועוד.

תהליך העבודה שלנו עם ארגונים ועסקים חדשים

מיפוי וחקר המתחרים המובילים והמדויקים ביותר שלכם

מה כוללת תוכנית השיווק ויחסי הציבור שלהם, באילו מדיות הם מפרסמים תכנים, באיזו תדירות, הפלטפורמות המעודפות, נקודות חוזקה וחולשה, מהן הטקטיקטות האסטרטגיות שלהן ועוד.
1

בחינת הנכסים הדיגיטליים
ומצב העסק שלכם

נערוך ניתוח מעמיק וסקירה מקיפה של המצב הנוכחי בו נמצא העסק ומערך יחסי הציבור של העסק. נבחן כיצד אפשר לשלב בין המוצרים והשירותים שפיתחתם לבין הסיפור האישי שלכם ושל המותג. על סמך אותו ניתוח וסקירה אנו נבנה עבורו תוכנית עבודה שמותאמת אישית לצרכים שלו, ונגבש עבורו אסטרטגיה וטקטיקה שיווקית ייחודית.
2

בניית הסיפור האישי שלכם (סטוריטלינג)

תוכנית העבודה שאנחנו נגבש עבורו תקדם את העסק שלו בפלטפורמות המדיה הישנה והחדשה כאחד, כגון: עיתונים, רשתות חברתיות: כגון פייסבוק ולינקדין, באתרי האינטרנט המובילים והפופולריים בארץ, כגון: Ynet, Themarker, Calcalist Calclistech, bizportal, Walla ועוד.
3

כידוע הפלטפורמות התקשורתיות השונות מוצפות היום במידע ובכתבות תוכן, מה שעלול לעיתים ליצור מצב שלא ניתן יהיה לקדם את התוכן של העסק באותם פלטפורמות מסורתיות מפאת העומס הרב בהן הן נמצאות. 

לכן אנחנו ב-Creativity Vaule גיבשנו פתרון מתקדם שנותן מענה גם למצבים כאלה, ושעוזר לשמור על המודעות של העסק, באמצעות קידום בפלטפורמות מעט יותר נישתיות אך לא פחות פופולריות מאלו המסורתיות, כגון: פודקאסטים, וובינרים, meatups וכו'.

איך חברות צריכות לבנות משפכי שיווק נכונים?

בעוד שהרוב הגדול של החברות והעסקים מושפע ממשווקים של פלטפורמות שיווק בעולמות Push, כלומר, הבאת תוצאות מיידיות לבעלי עסקים וחברות שחושבים על המכירה המהירה. בפועל קורה ההפך, העסקים אמנם מקבלים לידים מפניות ישירות בפרסום ממומן פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק טאבולה, אאוטבריין וכלים אחרים, אבל מעטות מהפניות הללו הופכות למכירות אמיתיות.

בעיה נוספת שמתרחשת היא מצב של לידים קרים המחופשים ללידים חמים. כלומר בעל העסק מקבל לידים ופניות כתוצאה מקמפיינים, אבל אותם אנשים לא מכירים את המותג, ולכן אנשי המכירות שיחזרו אליהם, יראו שהם למעשה לקוחות פוטנציאליים ברמת מוכנות נמוכה מאוד לעסקה.

התוצאה של ארגון הממוקד רק בפעולות שיווק מסוג Push תהיה בדרך כלל בזבוז גדול של כספים, תסכול וחוסר אמון בכל ספק חדש בעולמות השיווק. הנזק הוא כפול מכופל.

בנייה נכונה של משפך שיווק חייבת לכלול מרכיבי יצירת תוכן משמעותיים ועמוקים. כמו למשל, פודקאסט איכותי שכחלק ממנו בעל העסק יעניק לקהלי היעד שלו ידע רב ככל שניתן. כלי נוסף הוא בנייה ויצירה עקבית של תוכן איכותי באתר האינטרנט שלכם, כדי שתוכלו להשאיר את קהל היעד אצלכם באתר לאורך זמן ככל שניתן. למשל, במרבית החברות, אתרי האינטרנט רק מנסים למכור את המוצרים, במקום לייצר תוכן שמעניק ערך. ומתוך הקהלים האלה שמקבלים ערך באתר החברה, רבים יותר ירצו ליצור קשר ולהשאיר פרטים, מאחר וכאשר הם יודעים שקיבלו ערך מהחברה עוד משיטוט באתר האינטרנט שלה, הם יבינו שאם בפועל יהיו לקוחות, הם יקבלו ערך גבוה פי כמה.

איך עובד משפך שיווקי אפקטיבי של חברות בעולמות השירותים,
כולל חברות טכנולוגיה?

חשיפה לתוכן

יצירת תכנים איכותיים של המותג ליצירת ערך

איתור לקוחות

חיפוש יזום של הלקוח הפוטנציאלי בגוגל, פייסבוק או של כנסים דיגיטליים כדי לחקור אודותיו

העמקת הקשר עם הלקוח

הצעת ערך נוספת של תוכן: הרשמה לניוזלטר המדוור ערך ותובנות שיווקיות

צביעת קהלים שלא יצרו קשר

היכן שניתן, לאחר חשיפה ראשונית למותג, פעולות השיווק הבאות באמצעי Push יהיו אפקטיביות הרבה יותר

שימוש בכלי שיווק Push

פרסום ממומן בפייסבוק, מודעות מסוג GDN ועוד. אחרי שהקהלים התחממו והכירו את המותג, רק אז נחזור אליהם עם הצעות פרסום שונות

יצירת מערכות שיווקיות

אוטומציות חכמות המגבירות את אפקטיביות המענה השיווקי ולא מייצרות הפרעה ודחיפה של שירותים שבהם הלקוח לא מעוניין

כיצד נחקור בצורה אפקטיבית את כל פעולות השיווק?

נחבר תמיד את כל הנכסים הדיגיטליים לכל כלי המדידה הקיימים בשוק

את אתר האינטרנט נחבר ל-Analytics ול-Google Search Console, נמדוד את כל האירועים בגוגל אנליטיקס של האתר ככל שניתן, על מנת לספק כלי מעקב והשוואה.
1

בפודקאסט ובוידאוקאסט של הארגון

נמדוד את קצב צבירת העוקבים של הפודקאסט בפלטפורמות ההאזנה השונות, נעקוב אחר אחוזי השימור בפרקים, כלומר Retention ונחקור את הפרקים הטובים יותר והטובים פחות. כך נוכל להמשיך ולהתמיד בחשיפה בפלטפורמות שיווק מסוג Pull.
2

בפעילות יחסי הציבור

ננסה להבין בפועל דרך אנשי מפתח בארגון כיצד תרמה לו פעילות יחסי הציבור בתקשורת הארצית. נמדוד גם כתבות בתקשורת הארצית, לאחר הופעתן. למשל, דרך כלים כמו גוגל אנליטיקס וגוגל סרצ' קונסול, נוכל לדעת מהן כמויות החיפוש אחר המותג, מיד לאחר הופעה בכלי התקשורת.
3

איך אנחנו מקדמים את העסק שלך?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם