השיטה שלנו
הדבר הראשון שאנחנו עושים כאשר לקוח פונה אלינו הוא להבין ולנתח את הצרכים, המטרות והמאפיינים של העסק שלו.
אנחנו נעשה זאת, באמצעות שיחת היכרות ראשונה ומעמיקה עם הלקוח. במהלכה נשאל אותו המון שאלות: שאלות מנחות מדויקות, שיעזרו לנו להגדיר במדויק מה הצרכים של העסק שלו, לאיזה קהל הוא פונה, מה השאיפות והמטרות של העסק ועוד.
תהליך העבודה שלנו עם ארגונים ועסקים חדשים
מיפוי וחקר המתחרים המובילים והמדויקים ביותר שלכם
בחינת הנכסים הדיגיטליים
ומצב העסק שלכם
בניית הסיפור האישי שלכם (סטוריטלינג)
כידוע הפלטפורמות התקשורתיות השונות מוצפות היום במידע ובכתבות תוכן, מה שעלול לעיתים ליצור מצב שלא ניתן יהיה לקדם את התוכן של העסק באותם פלטפורמות מסורתיות מפאת העומס הרב בהן הן נמצאות.
לכן אנחנו ב-Creativity Vaule גיבשנו פתרון מתקדם שנותן מענה גם למצבים כאלה, ושעוזר לשמור על המודעות של העסק, באמצעות קידום בפלטפורמות מעט יותר נישתיות אך לא פחות פופולריות מאלו המסורתיות, כגון: פודקאסטים, וובינרים, meatups וכו'.
איך חברות צריכות לבנות משפכי שיווק נכונים?
בעיה נוספת שמתרחשת היא מצב של לידים קרים המחופשים ללידים חמים. כלומר בעל העסק מקבל לידים ופניות כתוצאה מקמפיינים, אבל אותם אנשים לא מכירים את המותג, ולכן אנשי המכירות שיחזרו אליהם, יראו שהם למעשה לקוחות פוטנציאליים ברמת מוכנות נמוכה מאוד לעסקה.
התוצאה של ארגון הממוקד רק בפעולות שיווק מסוג Push תהיה בדרך כלל בזבוז גדול של כספים, תסכול וחוסר אמון בכל ספק חדש בעולמות השיווק. הנזק הוא כפול מכופל.
איך עובד משפך שיווקי אפקטיבי של חברות בעולמות השירותים,
כולל חברות טכנולוגיה?
חשיפה לתוכן
יצירת תכנים איכותיים של המותג ליצירת ערך
איתור לקוחות
חיפוש יזום של הלקוח הפוטנציאלי בגוגל, פייסבוק או של כנסים דיגיטליים כדי לחקור אודותיו
העמקת הקשר עם הלקוח
הצעת ערך נוספת של תוכן: הרשמה לניוזלטר המדוור ערך ותובנות שיווקיות
צביעת קהלים שלא יצרו קשר
היכן שניתן, לאחר חשיפה ראשונית למותג, פעולות השיווק הבאות באמצעי Push יהיו אפקטיביות הרבה יותר
שימוש בכלי שיווק Push
פרסום ממומן בפייסבוק, מודעות מסוג GDN ועוד. אחרי שהקהלים התחממו והכירו את המותג, רק אז נחזור אליהם עם הצעות פרסום שונות
יצירת מערכות שיווקיות
אוטומציות חכמות המגבירות את אפקטיביות המענה השיווקי ולא מייצרות הפרעה ודחיפה של שירותים שבהם הלקוח לא מעוניין
כיצד נחקור בצורה אפקטיבית את כל פעולות השיווק?
נחבר תמיד את כל הנכסים הדיגיטליים לכל כלי המדידה הקיימים בשוק
בפודקאסט ובוידאוקאסט של הארגון
בפעילות יחסי הציבור
איך אנחנו מקדמים את העסק שלך?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם