אנחנו חיים בעידן בו עוברת כמות משמעותית מאוד של מידע ומסרים ברשתות החברתיות ובתקשורת.
כל כמה שניות, פוסט, סרטון, כתבה או ראיון חדש מגיעים לאוויר העולם, ויוצרים מרוץ אינסופי' שמחייב סטארטאפים וחברות הייטק להיות עם נוכחות מאסיבית בעולמות אלה באופן קבוע.
חברות סטארטאפ שחיות בעולם תחרותי יותר מאי פעם, מוכרחות לעמוד בקצב ולייצר תוכן מקצועי ומעולה לקהלי היעד השונים שלהן, אם זה לעובדים, משקיעים, לקוחות, ספקים או חברות ועסקים עבור שיתופי פעולה פוטנציאלים. יחסי הציבור הם אחד האקסים פקטורים המרכזיים, שמסייעים לכם לבנות ולשפר את מיתוג המעסיק שלכם.
אחת הדרכים המרכזיות לעשות זאת, היא באמצעות יחסי ציבור לסטארטאפים, שהחשיבות שלה מדי שנה רק עולה ועולה.
אנחנו ב-Creativity Value מספקים לכם שירותי יחסי ציבור ומסייעים להעביר באופן הטוב ביותר את המסרים שלכם באמצעות:
- ייזום ראיונות והצעה של ראיונות בכלי תקשורת מובילים: Ynet, גלובס, דה מרקר, כלכליסט, גיקטיים, ועוד.
- ראיונות בפודקאסטים – המהווים אמצעי תקשורת אלטרנטיביים בתחום שהולך וצומח.
- מאמרי דעה מקצועיים בנושאים טכנולוגיים, לפי תחומי העיסוק שלכם, בין אם זה סייבר, AI, פינטק, ועוד.
- פגישות היכרות עם כתבי כלכלה וטכנולוגיה – מפגשים של בכירי החברה עם כתבי כלכלה וטכנולוגיה לשם היכרות ויצירת קשרים להמשך הדרך.
- מהלכים חדשותיים – תקשור של גיוסי הון, מינוי אנשי מפתח בחברה, שיתופי פעולה מסחריים, קיום או השתתפות בכנסים חשובים, אירועי התנדבות ועוד.
- חשיפה בכנסי הייטק של העיתונים המובילים בישראל: גלובס, דה מרקר וכלכליסט.
כלי תקשורת אליהם נפנה במסגרת ניהול יחסי הציבור:
- עיתונות כלכלית: גלובס, דה מרקר וכלכליסט.
- עיתונות מסורתית: YNET, וואלה, מאקו.
- רדיו וטלויזיה: כאן 11, חדשות 12 ו-13.
- תקשורת אלטרנטיבית: פודקאסטים וגם וידאוקאסטים (המומחיות הספציפית שלנו).