יחסי ציבור למשרדי עורכי דין: מדוע כלי התקשורת הם הדרך הנכונה לפרסם את השירות שלכם?

השירותים של עורכי הדין מתחלקים ל-2.

הסוג הראשון הוא שירותים הנוגעים לביקוש תלוי סיטואציה. למשל, עורך דין פלילי ירצה להיות במודעות של מי שנעצרו מסיבות כאלה ואחרות.

אבל לא רק, תחשבו על תחום הנדל"ן. עורך דין המלווה רוכשים בקניית דירה, ירצה להיות בתת המודע שלהם כשהם מחפשים בעל מקצוע.

הנוכחות בחיפושי גוגל היא צד אחד של המשוואה.

אבל נניח כשמדובר על ליווי משפטי של קבלנים או יזמים, אתם כעורכי דין רוצים להשיג מיתוג של הטובים ביתר בענף. כל עבודה עם חברה קבלנים או יזמית, פירושה הכנסות של מאות אלפי שקלים למשרד ומאות תיקים לאורך השנים. ייצוג של קבלנים שווה הרבה מאוד כסף.

אם עורך הדין שבונה על ביקוש תלוי סיטואציה יפרסם את עצמו בדחיפה, כלומר נניח במודעות פרסום ממומן, לא בטוח שזה יעבוד. הוא יבזבז הרבה מאוד זמן על התקשרות ללקוחות שלא מתלהבים מהשירות שלו והסמכות. כלומר, יחסי ציבור בונים מותג לעורכי דין. אנחנו רוצים לעבוד עם עורכי הדין המפורסמים, כי הם נחשבים עבורנו טובים, מאחר וכלי התקשורת בחרו אותם כדי לפרשן בכתבות המובילות.

אותן חשיפות תקשורתיות  בונות לא רק את הביקוש של עורכי הדין, אלא גם את המחירים שהם יוכלו לגבות היום ובעתיד. רוצים דוגמה? בבקשה.

עורך הדין הפלילי שדאג להופיע בטלויזיה

הוא לא קנה כתבות תוכן שיווקי. היה לו גם מזל והרבה מאוד רצון ונחישות. עד לפני עשור הוא היה בכלל אלמוני.

ארז (שם בדוי) מאזור המרכז, קיבל לידיו הזדמנות לייצג באחד התיקים המתוקשרים לפני כמה שנים.

התקשורת אז עסקה הרבה מאוד במקרה הזה, למרות שהוא דרש הרבה הגעה לבתי המשפט ושיחות עם כתבים. אותו עורך דין הבין שזה המאני טיים להשקיע בקשרים עם הכתבים, לתדרך אותם וכך גם להופיע בסינקים בכתבות בחדשות.

הם עצמם התלהבו מהנוכחות התקשורתית שלו ואהבו לקבל עוד קצת מידע על איך הכל עובד מאחורי הקלעים. סיפורים עסיסיים בנו את מהדורות החדשות. חשיפות וגילויים בנו את המוניטין של הכתבים ששמרו איתו על קשר.

אט אט, התיק הזה הצליח להביא איתו עוד דרישה ומיוצגים נוספים פנו אל עורך הדין בעקבות הסיקור התקשורתי. שוב היה לעורך הדין הזה סיפורים מעניינים למהדורות החדשות והכתבים גמלו לו בחשיפה תקשורתית נוספת וגם לעתים בכתבות שהציגו את הצדדים החפים מפשע של המיוצגים.

הפרקטיקה הזאת נמשכה ונמשכת והפכה אותו לאחד מעורכי הדין הפליליים המובילים בישראל, לא במזל, אלא בהרבה מאוד נחישות וחשיבה אסטרטגית.

איך אנחנו מקדמים את העסק שלך?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם