התחלתי ממש לאחרונה שיחה עם מנהל של סוכנות ביטוח וותיקה. הוא מעסיק יותר מ-30 סוכני ביטוח, אבל עדיין אין לו אתר אינטרנט.
למרות שהוא יכול להקים כמה וכמה אתרי אינטרנט, כמעט ללא קושי מבחינה תקציבית. הוא בחר אפילו לא להשקיע באתר אחד.
שאלתי אותו, למה בחרת להשקיע בדיגיטל, לקחת סוכנות דיגיטל, אבל אתה לא מוכן להשקיע באתר אינטרנט משלך?
בהתחלה הוא השתתק. ואז מיד הוא אמר לי: "אתר אינטרנט זה כלי שיווקי חסר כל תועלת".
אני מיד עניתי לו שאני מכיר סוכנות ביטוח שאנחנו מלווים כמנהלי שיווק כבר ארבע שנים שלמות ואותה סוכנות שיווק הצליחה להביא מאות רבות של לידים, רק מהמנועים האורגניים באתר האינטרנט שלה.
אותו מנהל של סוכנות ביטוח, נמצא לצערו בעמדת נחיתות משמעותית מאוד. השיווק שלו מסתמך על תשתיות שאינן נכונות.
כיצד אתר אינטרנט הוא תשתית קריטית בדרך לשאר ערוצי השיווק?
אתר אינטרנט פועל היטב, כשהוא מסונכרן עם אמצעים אורגניים וממומנים שמניעים אליו עוד ועוד תנועה. למשל, שילוב של תנועה לאתר אינטרנט דרך קבוצה, או עמוד עסקי מהרשתות החברתיות, יכולה להיות אפקטיבית מאוד.