שיווק מבוסס אמון מתחזק – המשחק עובר יותר ויותר לעולם האמון. לא משנה כמה אתם גדולים וחזקים, בלי אסטרטגיה שמחזקת את האמון של הלקוחות הקיימים והעתידיים, תפגשו תחרות.
וידאו ממשיך להתחזק – אם אין לכם לפחות 40% מהתקציב כשהשקעה בוידאו, אתם צריכים לחשב מסלול מחדש. אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב, ואפילו לינקדאין מתחילה לקדם סרטוני Reels. לא רואים אתכם בוידאו? תחשבו איך ב-2025 אתם מדביקים את הפער.
תוכן מקורי ויצירתי הופך נדיר וחיוני יותר – מנועי AI מעתיקים פשוט הכל. אתרים שלמים, פוסטים ותכנים שהועתקו דרך שימוש במנועי AI הופכים ללא רלוונטיים. דווקא מי שישקיעו בניתוחים חדשים, תוכן מעניין שלא הועתק משום מקום – יזנקו.
הכרטיסים האחרונים לתור הזהב של הפודקאסטים – זו השנה שבה התחרות בעולם הפודקאסטים זינקה. החברות הגדולות נכשלות בפיצוח הפורמט כי חסרה להם אותנטיות ואת החשיבה של עולם הפודקאסטים. זוהי אולי אחת ההזדמנויות הכי גדולות של עסקים.
התדמית הזוהרת של מנטורים מנופחים מתחילה להיסדק – השקרים מאחורי דור הטיקטוק שמצטלם ליד מכוניות מפוארות, מטוסים ועוד כלים שמראים על הצלחה, מתחילים להיחשף. פרשה ראשונה התרחשה בסוף 2024 ונוספות כבר בדרך. חוזרים לשיווק אורגני בגובה העיניים.
התחזקות הקהילות הגדולות והיחלשות הקטנות – בפייסבוק נוצר מצב של ריבוי קהילות, שחלקן הפכו לקהילות ספאם, ללא תגובות או ערך לגולש. החברה הולכת להילחם בהם ולסגור אותם. חלה גם נדידה מהקהילות הקטנות לגדולות ששם אנשים רוצים להיחשף ולהיות מעורבים.
ריסטארט בעסקים – כמו בשנת הקורונה ב-2020, הרבה עסקים ניצלו את המלחמה לאיפוס מחדש, דיוק והתארגנות. מומחי שיווק החליטו להתמחות ב-AI, עסקים בעולם הפיננסי הרחיבו את השירותים שלהם כדי להעניק פתרון כולל יותר.
התייקרות הפרסום הממומן – איכשהו נראה לנו שהמוצרים מתייקרים ועלויות הפרסום לא. הפרסום הממומן בכל הפלטפורמות הופך יקר יותר ויותר כי התחרות גדלה.
כוח יוצרי התוכן נמצא בעלייה מתמדת – יצרני תוכן צוברים עוקבים בקצב מהיר הרבה יותר בהשוואה לאחרים, הם הופכים למגהסטארים. בכל אחת מהפלטפורמות שאתם מכירים: לינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכ'ו, רק 5% הם יוצרי תוכן והשאר הם צרכני תוכן. ה-5% הם פשוט אנשים שהלכו ולמדו את כוח היצירה והשתפרו. זה לא משנה אם אתם שכירים או עצמאים, אתם רוצים לייצר תוכן כדי להתקדם בקריירה, בעסק או בכלכלה. יש לכל אחד ביד את כל האפשרויות לכך, פשוט תתחילו.
אותנטיות גוברת על דיוק – הקהל מחפש הרבה יותר אותנטיות, כנות ואמינות. ככל שתהיו יותר כאלה, כך תקבלו הרבה יותר אנגייג'מנט ותגובות מהקהל. המגמה הזאת רק הולכת ומתחזקת ככל שעובר הזמן ואנחנו מוצפים בפרסומות וקופי שנכתב על ידי AI. תייצרו רגש ואמינות, תגבירו את האמון ותצליחו למכור הרבה יותר.
יש לכם טרנד שראיתם ולא הופיע בפוסט? בואו נשמע אתכם.