מה לעשות כשהמתחרים שלי מקבלים יותר סיקור תקשורתי?

הרבה פעמים יזמים שאני נפגש איתם אומרים לי שהמתחרים שלהם מככבים בכל מקום – כלכליסט, גלובס, גיקטיים, אפילו במאקו ועליהם אין כלום.

מהתסכול הזה אפשר הרבה פעמים לצמוח ולבחור להיות הכי טובים.

כשהמתחרים שלכם מעלים הילוך בתקשורת, הם נחשפים לקהל היעד ומנצלים הזדמנויות.

קודם כל, חשוב לנתח את הסיקור של המתחרים. מה הם עושים נכון? האם הם משחררים יותר הודעות לעיתונות? מתראיינים יותר? או אולי פשוט יש להם סיפור טוב יותר? הבנה זו תיתן לכם נקודת התחלה טובה.

השקעה ביחסי ציבור היא השקעה משמעותית שמוערכת באלפי שקלים רבים בכל חודש, לעתים, כשמדובר בחברות גדולות, בלמעלה מ-10,000 שקל בחודש ואפילו 20,000 שקל בחודש כשמדובר במשרדי יחסי ציבור שיש להם תקורות גבוהות ומשרדים מפוארים.

אבל, השאלה של רבים היא למה אני רואה את המתחרים שלי הרבה יותר בכלי התקשורת?

אבל אל תיפלו למלכודת של לחקות אותם. במקום זה, כדאי שתתמקדו במציאת הזווית הייחודית שלכם. אם כולם מדברים על AI, אולי אתם יכולים לדבר על ההשפעה החברתית של הטכנולוגיה שלכם? חפשו זווית שעדיין לא נתפסה.

בנוסף, בניית קשרים עם עיתונאים היא קריטית. יועץ תקשורת טוב יוכל לעזור לכם בעניין. אל תחכו למשבר כדי להכיר אותם. תתחילו לבנות קשרים עכשיו כדי שברגע האמת תהיו בתודעה שלהם.

איכות התוכן והרעיונות שלכם היא המפתח להכל. כדאי להשקיע בתוכן מקורי ויצירתי שיפתח לכם את הדרך והדלת לסיקור שאתם מחפשים.

איכות מנעד הדוברים – חשוב מאוד להביא לתקשורת את הדוברים הרהוטים והחדים ביותר. איכות הדוברים משפיעה על איכות הרייטינג של תכנית הטלוויזיה או של הפודקאסט שאליהם הם הגיעו להתראיין.

איכות משרד יחסי הציבור – הרבה פעמים אתם מטופלים על ידי משרד יחסי ציבור גדול, אבל התקציבאי שפועל מטפל בתיק אינו מתאים לכם. או שהמשרד וותיק והתקציבאי הוא צעיר וחסר ניסיון. לצערנו, זה מצב שקורה פעמים רבות ומוביל לתשלום גבוה על מותג, שמאחוריו אין באמת תוצאות. אם אתם מרגישים שזה המצב שלכם, אתם מוזמנים כאן לפנות אלינו.

ואל תשכחו – לפעמים הדשא של השכן רק נראה ירוק יותר. ראיתי מקרים רבים שבהם חברות חשבו שהמתחרים שלהן מקבלות יותר סיקור, אבל כשבדקנו לעומק, גילינו שזה פשוט לא נכון.

טיפ אחרון מהשטח🔔: אל תתפתו להגיב לכל מהלך של המתחרים. במקום זה, תתמקדו בבניית אסטרטגיית תקשורת ארוכת טווח שמתאימה לכם.

חשוב לזכור שבסופו של יום, הסיפור הטוב ביותר (וההצלחה האמיתית) הוא זה שמושך את תשומת הלב וחודר לתודעה. אז תמשיכו להתמקד במה שאתם עושים הכי טוב, ותספרו את הסיפור שלכם בצורה הכי אותנטית שאפשר.

ואם אתם זקוקים לעזרה נוספת, מוזמנים לשלוח לי הודעה ואשמח לבחון יחד אתכם כיצד אוכל לסייע לכם.

איך אנחנו מקדמים את העסק שלך?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם