איך לבחור את המרואיינים הכי אפקטיביים לפודקאסט שלכם?

תתפלאו, אבל בחירת מרואיינים לפודקאסט שלכם, יכולה להשפיע באופן משמעותי על מידת ההצלחה שלו.

בחירה נכונה ויעילה של מרואיינים, היא אבן דרך לקראת ערך וחשיפה אפקטיבית לקהלים ומאזינים.

נכון, כשאתם עושים את הצעדים הראשונים, רק החברים והמעגלים הקרובים ירצו להגיע לפודקאסט שלכם לראיון. עם הזמן תצברו קהל ועוקבים ואולי תבנו קהילה.

אלה יעזרו לכם מאוד בחשיפה אישית.

מהם העקרונות בבחירת מרואיינים לפודקאסט שלכם?

 

1. חפשו מרואיינים עם קהילות חזקות – מרואיינים שיש להם קהילות, יוכלו לפרסם את הפרק בקהילה שלהם ולהביא לכם מאזינים ועוקבים לפרקים הקודמים שלכם.

2. מבחן היוטיוב – תבחנו את מספר הצפיות ביוטיוב לראיונות קודמים שהם העניקו, בהשוואה לראיונות של מרואיינים אחרים באותו פודקאסט. משתמשים ביוטיוב כי אין לכם יכולת לדעת את כמות ההאזנות באפליקציות הפודקאסטים.

3. מידת הנכונות של המרואיין לקדם את הריאיון – מרואיינים שחולקים אתכם את עבודת הקידום, מסייעים לכם להגיע לקהלים חדשים ולמאזינים. החל מפוסט בפרופיל האישי ועד לדיוור הראיון ברשימות תפוצה. ראיתי לאורך שנים את ההבדלים בין מרואיינים שדחפו אורגנית את קידום הפרק, לכאלה שלא. אתם תדעו להרגיש את זה מראש איזה מרואיינים יסייעו לכם בקידום הפרק בצורה אורגנית. יגדילו מי שישמחו אפילו לסייע בקידום ממומן של הראיון, זה הרי גם יחסי ציבור עבורם, אז למה לא?

4. מבחן ההקשבה העיוורת – האם אתם הייתם מסיימים להקשיב לכל אורך הראיון שהם העניקו בפודקאסט אחר? במידה והייתם מפסיקים להקשיב האם זה משהו שהייתם מרגישים אתם חייבים לסיים?

איך אנחנו מקדמים את העסק שלך?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם