עצמאים, כך תגדירו את העיסוק שלכם בדרך למיתוג נכון!

רציתי לעמוד הפעם על 2 מקצועות שהם חופפים, לעתים מצטלבים ומתממשקים, לפעמים כמעט זהים.

הזוג הראשון: מתווך, מלווה משקיעים 🤴
הזוג השני: סוכן ביטוח, מתכנן פיננסי 💪

המשותף: מתווך וסוכן ביטוח נתפסים בציבור בדרך כלל בצורה שלילית. למה? לשניהם היו יחסי ציבור גרועים במהלך השנים.

תודו, כשאנחנו שומעים את המילה מתווך, יש תחושה שמישהו מנסה לעבוד עלינו ולגזור עמלה. לא באמת לתת לנו שירות, אלא לגזור קופון.

תודו שוב: כשאנחנו שומעים את המילה סוכן ביטוח, אנחנו בטוחים שזה מישהו שמשרת את חברות הביטוח ולא את המשפחות. זה לא משנה ממש מי אשם בזה, אבל זו המציאות.

ומה עם המקצועות עם הקונוטציות החיוביות?

👌 מלווה משקיעים – לפעמים יש לו גם רשיון תיווך, אבל המטרה שלו היא לעבוד בשבילי ולשרת את האינטרסים שלי. לדאוג להשקעה שלי ולכן אני אסכים לשלם על הליווי שלו, אפילו שאני אצטרך לשלם לעתים בדרך גם למתווך שיביא לנו את העסקה.

💓 מתכנן פיננסי – לעתים הוא מקבל תגמול מחברת הביטוח או בית ההשקעות, אבל במהות שלו הוא רוצה לפעול כדי לשרת את האינטרס האישי שלי, לתכנן את העתיד הפיננסי והכלכלי שלי. לפעמים הוא סוכן ביטוח, אבל לא מהעתיקים, אלא כאלה שהתחברו למהפכה הדיגיטלית ומבינים את הצרכן.

מה המסקנה? גם אם אתם מייצגים מקצועות ותיקים, תדאגו להציג את עצמכם ואת התפקיד שלכם בצורה עדכנית.

לא כל מתווך יכול להפוך למלווה משקיעים ולא כל סוכן ביטוח הוא מתכנן פיננסי, אבל כדאי להם לחשוב איך למתג את עצמם בהתאם למקצועות שאנשים רוצים לצרוך את השירות מהם ולא כאלה שאנשים שונאים אותם.

איך להציג את העסק שלכם בצורה חיובית?

העיקרון הכי חשוב בהצגת העסק שלכם, הוא לייצר תיאור שמראה חד משמעית שאתם נמצאים רק בצד הלקוח. מאחר והמטרה של כל עסק היא לחתור לטובת הלקוחות שלהם ומתן ערך רב ככל שאפשר, עליכם לחשוב איזו הגדרה היא זו שתביא את שיקוף הערך המדויק ביותר.

מהם השלבים בדרך להגדרת עיסוק נכונה?

  1. הגדירו בפועל את הערך המוסף שאתם מעניקים כבעלי עסקים.
  2. בקשו מלקוחות הקרובים לכם להגדיר את הערך שלכם ולמה הם בחרו בשירות שלכם.
  3. חפשו את המצליחים ביותר בתחום שלכם ובחנו מה במיתוג שלהם, תורם לדעתכם.

איך אנחנו מקדמים את העסק שלך?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם