
איך לבנות מותג בשוק הנדל"ן בישראל?
אם אתם בעסקי הנדל"ן, אתם מכירים את הכאב הזה מקרוב. אני קורא לזה "ים של בנאליות". מאות חברות נדל"ן, כולן מתחרות על אותם לקוחות,
דף הבית » בלוג
אם אתם בעסקי הנדל"ן, אתם מכירים את הכאב הזה מקרוב. אני קורא לזה "ים של בנאליות". מאות חברות נדל"ן, כולן מתחרות על אותם לקוחות,
כמומחה שיווק שמכיר היטב את עולם המשפט, אני רוצה לפתוח בקביעה פשוטה אבל מטרידה: שוק עריכת הדין בישראל הוא כמו "אוקיינוס אדום" – מקום
אני צופה בשינוי כלכלי עמוק המתרחש בישראל, שמונע על ידי גל חסר תקדים של אירועי נזילות במגזר ההיי-טק בעל השם העולמי שלה. "כלכלת האקזיטים"
אני פותח את הדוח הזה בקביעה יסודית, שלעיתים קרובות מתפספסת בעולם ניהול העושר: ישנה תהום עמוקה בין "פרימיום" ל"יוקרה". רבים מדי בתעשייה שלנו מבלבלים
אני זוכר את זה כאילו זה היה אתמול. ישבתי מול המסך, בוהה בנתונים העלובים של הפוסט האחרון שהעליתי ללינקדאין. 12 לייקים, 2 תגובות (אחת
בחלק הזה, אני רוצה להניח את היסודות האסטרטגיים למה שאני קורא "שגרירות מותג בלינקדאין". אנחנו נצלול עמוק יותר מהגדרות שטחיות כדי להבין את המשמעות
כאשר אני ניגש לנתח את האלגוריתם של לינקדאין, אני רואה בו הרבה יותר מאשר שורות קוד; אני רואה בו את מערכת העצבים המרכזית של
בעולם העסקים התחרותי של היום, בחירת משרד יחסי ציבור נכון היא החלטה קריטית שיכולה להשפיע משמעותית על הצלחת החברה שלכם ועל המיתוג התקשורתי שלה.
במאמר זה אני מציג ניתוח מקיף של אחד האתגרים האסטרטגיים המשמעותיים ביותר העומדים בפני ארגונים גלובליים כיום: "המלחמה על כישרונות". המונח, שטבעה חברת מקינזי
אני רוצה לשתף אתכם במסע האישי שלי, מסע שהחל הרבה לפני שהקמתי את משרד יחסי הציבור והשיווק שלי, Creativity PR. כשהתחלתי את דרכי כעיתונאי
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם