
איך לשווק שירות פרימיום?
אני רוצה להתחיל בהודאה: אני מבין את החשש שלכם. יותר מזה, אני מכבד אותו. אתם, כנראה עורכי דין, יועצים בכירים, רואי חשבון או מנהלי
דף הבית » בלוג

אני רוצה להתחיל בהודאה: אני מבין את החשש שלכם. יותר מזה, אני מכבד אותו. אתם, כנראה עורכי דין, יועצים בכירים, רואי חשבון או מנהלי

בעולם השיווק הדיגיטלי של היום, קל ללכת לאיבוד בים של נתונים. מנהלי שיווק נמצאים תחת לחץ מתמיד להראות תוצאות מיידיות: עוד קליקים, עוד לידים,

במהלך שנותיי כיועץ אסטרטגי, ראיתי שוב ושוב איך חברות, גדולות כקטנות, נופלות לאותה מלכודת: ההתמכרות למדדים של טווח קצר. כולנו מכירים את זה: הלחץ

במהלך שנותיי כבעלים של חברת שיווק פרימיום בעולמות של נדל"ן, השקעות ו-B2B, למדתי שחברות בתחומי הפיננסים, המשפטים וראיית החשבון לא מוכרות מוצרים, אלא ביטחון,

בעידן הדיגיטלי של היום, אני פוגש יותר ויותר חברות, במיוחד בתחום השירותים המקצועיים, שמתמודדים עם פרדוקס מתסכל. מצד אחד, ערוצי השיווק מציפים אותם בפניות,

אם אתם בעסקי הנדל"ן, אתם מכירים את הכאב הזה מקרוב. אני קורא לזה "ים של בנאליות". מאות חברות נדל"ן, כולן מתחרות על אותם לקוחות,

כמומחה שיווק שמכיר היטב את עולם המשפט, אני רוצה לפתוח בקביעה פשוטה אבל מטרידה: שוק עריכת הדין בישראל הוא כמו "אוקיינוס אדום" – מקום

אני צופה בשינוי כלכלי עמוק המתרחש בישראל, שמונע על ידי גל חסר תקדים של אירועי נזילות במגזר ההיי-טק בעל השם העולמי שלה. "כלכלת האקזיטים"

אני פותח את הדוח הזה בקביעה יסודית, שלעיתים קרובות מתפספסת בעולם ניהול העושר: ישנה תהום עמוקה בין "פרימיום" ל"יוקרה". רבים מדי בתעשייה שלנו מבלבלים

אני זוכר את זה כאילו זה היה אתמול. ישבתי מול המסך, בוהה בנתונים העלובים של הפוסט האחרון שהעליתי ללינקדאין. 12 לייקים, 2 תגובות (אחת
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם