
מדריך: איך תנתחו את הנתונים בעמוד הפייסבוק העסקי שלכם?
חברות גדולות מנהלות עמוד פייסבוק עסקי שכולל לעתים אלפי עוקבים ואפילו יותר מכך. עם זאת, הן לא תמיד מנתחות מספיק איזה תוכן היה מוצלח
דף הבית » בלוג
חברות גדולות מנהלות עמוד פייסבוק עסקי שכולל לעתים אלפי עוקבים ואפילו יותר מכך. עם זאת, הן לא תמיד מנתחות מספיק איזה תוכן היה מוצלח
ניתוח הנתונים של הפודקאסט שלכם, יכול לספק לכם אינספור תובנות בשיווק העסק שלכם. נבין קודם מה קצב צבירת העוקבים פר פרק שפורסם. נבין מהו
כנסו לרגע לאתר אינטרנט רנדומלי של עסק או חברה, ב-90% מהמקרים לא תמצאו סיפור מעניין על הקמתו. בפועל, אם נראיין עכשיו לעומק את כל
הרבה מאוד בעלי חברות, קטנות עד גדולות, מתחבטים בשאלת התכנית השיווקית. לעתים הם שכרו מנהל שיווק, או שיש אפילו מחלקת שיווק שלמה. ייתכן שההצלחה
סוגיה שהרבה פעמים עסקים זונחים, היא העלאה רציפה וקבועה של תוכן לאתר. האתר הוא הלב הפועם של השיווק שלכם, עליכם לתחזק אותו בצורה רציפה
אסטרטגיה היא הבסיס והיסוד של כל ארגון, חברה, עסק ואפילו עמותה. היא מגדירה את הדרך הייחודית שבה נשיג את המטרות שלנו. היא לא נחשבת
למרות שנראה שהיא מיושנת, רק בעשור האחרון יוטיוב הפכה לפלטפורמה שרבים עושים בה שימוש. הפלטפורמה הטכנולוגית הוקמה ב-14 בפברואר 2005, מה שאומר שבפועל היא
לפני 12 שנה כשעבדתי במשרד יחסי הציבור הראשון שאליו התקבלתי, אחרי 5 שנים בעיתונות, אני זוכר את פעולת סריקת העיתונים אחרי כל כתבה של
מעטות הן החברות, המקדישות מספיק תשומת לב לבניית מנועי שיווק אורגניים חזקים. לרוב החברות אין משפך שיווק שעובד בצורה מוכחת וסיסטמטית. למה זה קורה?
פרופיל לינקדאין הפך לסמל סטטוס, וגם לאחד מכלי השיווק הכי חזקים לבעלי חברות המוכרים לחברות אחרות. בשורה התחתונה, בעולם שיווק B2B, לינקדאין הוא בגדר
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם