
איך לבחור את המרואיינים הכי אפקטיביים לפודקאסט שלכם?
תתפלאו, אבל בחירת מרואיינים לפודקאסט שלכם, יכולה להשפיע באופן משמעותי על מידת ההצלחה שלו. בחירה נכונה ויעילה של מרואיינים, היא אבן דרך לקראת ערך
דף הבית » בלוג
תתפלאו, אבל בחירת מרואיינים לפודקאסט שלכם, יכולה להשפיע באופן משמעותי על מידת ההצלחה שלו. בחירה נכונה ויעילה של מרואיינים, היא אבן דרך לקראת ערך
בעלי חברות ועסקים שמגיעים לאנשי שיווק, תמיד פוגשים באינספור הצעות לביצוע של קמפיינים, משפכים ודרכים שונות כדי להביא מתעניינים אל העסק שלכם. מה שהם
אחת מהרעות החולות של הפרסום הממומן, היא הקלות היחסית שבה אפשר להוציא קמפיין לדרך. איתה באה גם הקלות שבה בחלק מהקמפיינים אפשר להשאיר ליד.
כאשר אנחנו כמשרד יחסי ציבור מתחיל לעבוד עם לקוח משרד עורכי דין, אנחנו מחלקים את השירותים שניתנים לו ל-2. הסוג הראשון הוא שירותים הנוגעים
יחסי ציבור לסטארטאפים הפכו מ-"Nice to have" ל-"Must have". מה? איך זה בכלל קרה? למה חברה בכלל צריכה להשקיע כדי להיחשף בכלי התקשורת? כדי
כדי שהשיווק של חברה יהיה אפקטיבי, נדרשות זרועות רבות לעבוד ביחד. ההבנה הזאת לא חדשה בקרב מנהלי השיווק. אבל, הפער בין הרצוי למצוי הוא
כשמגיעים לבחירה במשרד יחסי ציבור, הרבה מאוד חברות, עסקים וגם עמותות עושות שגיאות גדולות. השגיאות נובעות מהעובדה שהם לא יודעים איך לבחור איש מקצוע.
אחת השאלות שעסקים רבים שואלים את עצמכם, הן איך הם יכולים לחסוך כסף בשיווק. הדרך לחיסכון בהוצאות השיווק היא לעבוד חכם ונכון במנועים האורגניים.
הוזמנתם לאולפנים של חדשות 12. הצלחתם להשיג ראיון או כתבת פרופיל משמעותית, בין אם השתמשתם בחברת יחסי ציבור או לא – שלב ההכנה לראיון
הרבה מאוד עסקים רוצים לבצע את הקפיצה המיתוגית: ממצב של עסק קטן ולא מוכר, לעסק גדול שיש לו הרבה מאוד מאזינים. נושא המותג והמיתוג,
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם