
צמיחה בת קיימא בעסקי שירותים: מדריך אסטרטגי לשיווק אורגני חכם
עסקי שירותים מקצועיים, כגון משרדי עורכי דין, רואי חשבון, יועצים פיננסיים, שמאי מקרקעין ומלווי משקיעים, פועלים בסביבה תחרותית המבוססת במידה רבה על אמון, מומחיות
דף הבית » בלוג
עסקי שירותים מקצועיים, כגון משרדי עורכי דין, רואי חשבון, יועצים פיננסיים, שמאי מקרקעין ומלווי משקיעים, פועלים בסביבה תחרותית המבוססת במידה רבה על אמון, מומחיות
רבים מהחברות שאנחנו עובדים איתם מתעסקים בעולמות הפיננסים. אחת ההתמחויות העיקריות שלנו זה יחסי ציבור לפיננסים, ולכן חשבנו שיהיה מעניין להביא כאן מאמר על
שוק השירותים המשפטיים בישראל, ובפרט בתחום הליטיגציה המסחרית-אזרחית בעלת פרופיל גבוה, מאופיין בתחרותיות עזה. הצלחה בזירה זו אינה נמדדת רק בכישורים משפטיים טכניים, אלא
בשוק ייעוץ ההשקעות הישראלי, המאופיין בצורך עמוק באמון, הסתמכות בלעדית על פרסום ממומן אינה מספקת להבטחת הצלחה ארוכת טווח. יחסי ציבור (PR) מציעים יתרון
כחברה שמשתמשת רבות בהפקת פודקאסטים ככלי לקידום לקוחיתנו בשיח הציבורי, אנחנו מדברים הרבה על פודקאסטים וההשפעה המטורפת שלהם. בעידן הדיגיטלי הרווי במסרים, פודקאסטים התגלו
בעידן רווי מידע ומסרים שיווקיים בלתי פוסקים, היכולת ללכוד את תשומת הלב של הקהל ולהשאיר חותם משמעותי הפכה למשימה מורכבת מתמיד. הגישה המסורתית של
תחום השקעות הנדל"ן בחו"ל על ידי ישראלים מהווה נישה שוק ייחודית, המאופיינת בצמיחה מתמדת לצד מורכבות תקשורתית ניכרת. חברות ישראליות המתווכות ומנהלות השקעות אלו
שוק ההון בישראל מהווה זירה דינמית ותובענית, המאופיינת בתנודתיות גבוהה, רגולציה מחמירה ומערכת יחסים מורכבת בין גורמים רבים. בסביבה עסקית כזו, אמון, אמינות ומוניטין
יחסי הציבור (יח"צ) בענף הנדל"ן הישראלי עברו מהפך משמעותי בעשורים האחרונים. מחקר זה מנתח את המעבר מהסתמכות כמעט בלעדית על ערוצי תקשורת מסורתיים, בעיקר
בתקופה שבה ענקיות טכנולוגיה מבצעות קיצוצים נרחבים, והאי-ודאות הכלכלית מרחפת מעל התעשייה, נדמה שתקציבי השיווק והתקשורת הם הראשונים להיפגע. אך מומחים בתחום מציגים תמונה
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
יצירת קשר