
איך חברות יכולות לבנות שגרירי מותג בלינקדאין ומה היתרונות שלהם?
בחלק הזה, אני רוצה להניח את היסודות האסטרטגיים למה שאני קורא "שגרירות מותג בלינקדאין". אנחנו נצלול עמוק יותר מהגדרות שטחיות כדי להבין את המשמעות
דף הבית » בלוג

בחלק הזה, אני רוצה להניח את היסודות האסטרטגיים למה שאני קורא "שגרירות מותג בלינקדאין". אנחנו נצלול עמוק יותר מהגדרות שטחיות כדי להבין את המשמעות

כאשר אני ניגש לנתח את האלגוריתם של לינקדאין, אני רואה בו הרבה יותר מאשר שורות קוד; אני רואה בו את מערכת העצבים המרכזית של

בעולם העסקים התחרותי של היום, בחירת משרד יחסי ציבור נכון היא החלטה קריטית שיכולה להשפיע משמעותית על הצלחת החברה שלכם ועל המיתוג התקשורתי שלה.

במאמר זה אני מציג ניתוח מקיף של אחד האתגרים האסטרטגיים המשמעותיים ביותר העומדים בפני ארגונים גלובליים כיום: "המלחמה על כישרונות". המונח, שטבעה חברת מקינזי

אני רוצה לשתף אתכם במסע האישי שלי, מסע שהחל הרבה לפני שהקמתי את משרד יחסי הציבור והשיווק שלי, Creativity PR. כשהתחלתי את דרכי כעיתונאי

מקובל לחשוב שיחסי ציבור הם כלי שיווקי השמור רק לתאגידים ענקיים או לחברות סטארט-אפ בעלות תקציבי עתק. אולם, תפיסה זו אינה רק שגויה, אלא

אני חוזה כי עד שנת 2025, 80% מהאינטראקציות המסחריות בעולם ה-B2B יתקיימו בערוצים דיגיטליים. אני מצפה כיום לתוכן ואינטראקציות מותאמים אישית כסטנדרט. אני מצפה

בעולם של שירותים של עסקים לעסקים (B2B) ישנה עלייה רבה בחברות המפרסמות תוכן בלינקדאין. למנהל הלינקדאין שלכם מרדף תמידי אחר תוכן ונושאים מקצועיים, שיכולים

בחלק זה, אני מפרק את מבנה האתר המודרני של משרד עורכי דין, והופך אותו מברושור דיגיטלי סטטי למנוע המרות דינמי הממוקד בלקוח. הניתוח שלי

בעשור האחרון, ובעיקר מאז 2020, לינקדאין הפסיקה להיות רק “פלטפורמה לחיפוש עבודה” והפכה למגרש המרכזי שבו מתנהל השיח העסקי והמקצועי בעולם. אם פעם הייתי
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם