כיצד הפך הפודקאסט ציפור פיננסית לאחד המצליחים בישראל?
איך הצלחנו להפוך את הפודקאסט "ציפור פיננסית" לפודקאסט המוביל בישראל בתחום הפיננסים בתוך פחות משנה 🎧 ? במאמר הזה אני משרטט בדיוק את הגורמים
דף הבית » בלוג
איך הצלחנו להפוך את הפודקאסט "ציפור פיננסית" לפודקאסט המוביל בישראל בתחום הפיננסים בתוך פחות משנה 🎧 ? במאמר הזה אני משרטט בדיוק את הגורמים
אחד המיתוסים שיש בעולם העסקים הוא שיחסי ציבור זה רק לחברות גדולות ועשירות❗ (ספוילר🚨: לא!). המאמר הזה בא לשבור את המיתוס הזה. לפני כמה
תתפלאו, אבל בחירת מרואיינים לפודקאסט שלכם, יכולה להשפיע באופן משמעותי על מידת ההצלחה שלו. בחירה נכונה ויעילה של מרואיינים, היא אבן דרך לקראת ערך
בעלי חברות ועסקים שמגיעים לאנשי שיווק, תמיד פוגשים באינספור הצעות לביצוע של קמפיינים, משפכים ודרכים שונות כדי להביא מתעניינים אל העסק שלכם. מה שהם
אחת מהרעות החולות של הפרסום הממומן, היא הקלות היחסית שבה אפשר להוציא קמפיין לדרך. איתה באה גם הקלות שבה בחלק מהקמפיינים אפשר להשאיר ליד.
השירותים של עורכי הדין מתחלקים ל-2. הסוג הראשון הוא שירותים הנוגעים לביקוש תלוי סיטואציה. למשל, עורך דין פלילי ירצה להיות במודעות של מי שנעצרו
יחסי ציבור לסטארטאפים הפכו מ-"Nice to have" ל-"Must have". מה? איך זה בכלל קרה? למה חברה בכלל צריכה להשקיע כדי להיחשף בכלי התקשורת? כדי
כדי שהשיווק של חברה יהיה אפקטיבי, נדרשות זרועות רבות לעבוד ביחד. ההבנה הזאת לא חדשה בקרב מנהלי השיווק. אבל, הפער בין הרצוי למצוי הוא
כשמגיעים לבחירה במשרד יחסי ציבור, הרבה מאוד חברות, עסקים וגם עמותות עושות שגיאות גדולות. השגיאות נובעות מהעובדה שהם לא יודעים איך לבחור איש מקצוע.
אחת השאלות שעסקים רבים שואלים את עצמכם, הן איך הם יכולים לחסוך כסף בשיווק. הדרך לחיסכון בהוצאות השיווק היא לעבוד חכם ונכון במנועים האורגניים.
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם