
יחסי ציבור לעסקים קטנים: איך להשיג חשיפה תקשורתית בתקציב משתלם?
מקובל לחשוב שיחסי ציבור הם כלי שיווקי השמור רק לתאגידים ענקיים או לחברות סטארט-אפ בעלות תקציבי עתק. אולם, תפיסה זו אינה רק שגויה, אלא
דף הבית » בלוג

מקובל לחשוב שיחסי ציבור הם כלי שיווקי השמור רק לתאגידים ענקיים או לחברות סטארט-אפ בעלות תקציבי עתק. אולם, תפיסה זו אינה רק שגויה, אלא

אני חוזה כי עד שנת 2025, 80% מהאינטראקציות המסחריות בעולם ה-B2B יתקיימו בערוצים דיגיטליים. אני מצפה כיום לתוכן ואינטראקציות מותאמים אישית כסטנדרט. אני מצפה

בעולם של שירותים של עסקים לעסקים (B2B) ישנה עלייה רבה בחברות המפרסמות תוכן בלינקדאין. למנהל הלינקדאין שלכם מרדף תמידי אחר תוכן ונושאים מקצועיים, שיכולים

בחלק זה, אני מפרק את מבנה האתר המודרני של משרד עורכי דין, והופך אותו מברושור דיגיטלי סטטי למנוע המרות דינמי הממוקד בלקוח. הניתוח שלי

בעשור האחרון, ובעיקר מאז 2020, לינקדאין הפסיקה להיות רק “פלטפורמה לחיפוש עבודה” והפכה למגרש המרכזי שבו מתנהל השיח העסקי והמקצועי בעולם. אם פעם הייתי

במאמר הזה, אני רוצה להציג בפניכם תוכנית אסטרטגית מקיפה שמטרתה לפרק את "ממגורות השיווק" (silos) בארגון וליצור מערכת אקולוגית שיווקית שהיא גם משולבת וגם

אני מאמין שפודקאסט מצליח אינו תוצאה של מקריות; הוא פרי של תהליך אסטרטגי מכוון ורב-שכבתי. במדריך זה, אנוע מה"למה" המופשט אל ה"מי" וה"מה" המוחשיים,

למצוא את הקול הייחודי שלך בנוף המשפטי הסוער בשוק המשפטי התחרותי של היום, בולטות היא חיונית להישרדות ולצמיחה. תחרות זו מחייבת משרדים למצוא דרכים

כפי שאני רואה זאת, השוק המשפטי בישראל מאופיין בתחרותיות חסרת תקדים, עם יחס עורכי דין לנפש מהגבוהים בעולם. מצב זה הופך את הבידול והנראות

מאמר מציג ניתוח מעמיק של מערכת היחסים הסימביוטית וההכרחית בין תחום יחסי הציבור (PR) לתחום קשרי המשקיעים (IR). התזה המרכזית המוצגת כאן היא שיחסי
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם