
מהם המדדים שמראים כי הפודקאסט שלכם מצליח?
ברשת תמצאו אינספור ויכוחים ודיונים סביב פודקאסטים ועד כמה הם מצליחים. אחד הסודות שפודקאסטרים שומרים עליהם בסוד הוא מספר המאזינים הכולל ומספר המאזינים לפרק.
דף הבית » בלוג
ברשת תמצאו אינספור ויכוחים ודיונים סביב פודקאסטים ועד כמה הם מצליחים. אחד הסודות שפודקאסטרים שומרים עליהם בסוד הוא מספר המאזינים הכולל ומספר המאזינים לפרק.
כדי שהשיווק של חברה יהיה אפקטיבי, נדרשות זרועות רבות לעבוד ביחד. לעתים אלה יהיו כלים שהם א-סיכרוניים, או שללא פעולה אקטיבית מדויקות מהצד שלנו
כשאנחנו מייצרים תוכן מעולה, אחד הדברים שברצוננו להשיג הוא המשכיות ארוכה ככל שניתן שבה יצרכו אותו עוד ועוד. המצב הכי מתסכל בייצור של תוכן,
איך הצלחנו להפוך את הפודקאסט "ציפור פיננסית" לפודקאסט המוביל בישראל בתחום הפיננסים בתוך פחות משנה 🎧 ? במאמר הזה אני משרטט בדיוק את הגורמים
אחד המיתוסים שיש בעולם העסקים הוא שיחסי ציבור זה רק לחברות גדולות ועשירות❗ (ספוילר🚨: לא!). המאמר הזה בא לשבור את המיתוס הזה. אנחנו משרד
תתפלאו, אבל בחירת מרואיינים לפודקאסט שלכם, יכולה להשפיע באופן משמעותי על מידת ההצלחה שלו. בחירה נכונה ויעילה של מרואיינים, היא אבן דרך לקראת ערך
בעלי חברות ועסקים שמגיעים לאנשי שיווק, תמיד פוגשים באינספור הצעות לביצוע של קמפיינים, משפכים ודרכים שונות כדי להביא מתעניינים אל העסק שלכם. מה שהם
אחת מהרעות החולות של הפרסום הממומן, היא הקלות היחסית שבה אפשר להוציא קמפיין לדרך. איתה באה גם הקלות שבה בחלק מהקמפיינים אפשר להשאיר ליד.
כאשר אנחנו כמשרד יחסי ציבור מתחיל לעבוד עם לקוח משרד עורכי דין, אנחנו מחלקים את השירותים שניתנים לו ל-2. הסוג הראשון הוא שירותים הנוגעים
יחסי ציבור לסטארטאפים הפכו מ-"Nice to have" ל-"Must have". מה? איך זה בכלל קרה? למה חברה בכלל צריכה להשקיע כדי להיחשף בכלי התקשורת? כדי
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
יצירת קשר