
איך לשלב יחסי ציבור עם ניהול סושיאל לאפקט מקסימלי?
כדי שהשיווק של חברה יהיה אפקטיבי, נדרשות זרועות רבות לעבוד ביחד. ההבנה הזאת לא חדשה בקרב מנהלי השיווק. אבל, הפער בין הרצוי למצוי הוא
דף הבית » בלוג
כדי שהשיווק של חברה יהיה אפקטיבי, נדרשות זרועות רבות לעבוד ביחד. ההבנה הזאת לא חדשה בקרב מנהלי השיווק. אבל, הפער בין הרצוי למצוי הוא
כשמגיעים לבחירה במשרד יחסי ציבור, הרבה מאוד חברות, עסקים וגם עמותות עושות שגיאות גדולות. השגיאות נובעות מהעובדה שהם לא יודעים איך לבחור איש מקצוע.
אחת השאלות שעסקים רבים שואלים את עצמכם, הן איך הם יכולים לחסוך כסף בשיווק. הדרך לחיסכון בהוצאות השיווק היא לעבוד חכם ונכון במנועים האורגניים.
הוזמנתם לאולפנים של חדשות 12. הצלחתם להשיג ראיון או כתבת פרופיל משמעותית, בין אם השתמשתם בחברת יחסי ציבור או לא – שלב ההכנה לראיון
הרבה מאוד עסקים רוצים לבצע את הקפיצה המיתוגית: ממצב של עסק קטן ולא מוכר, לעסק גדול שיש לו הרבה מאוד מאזינים. נושא המותג והמיתוג,
חברות גדולות מנהלות עמוד פייסבוק עסקי שכולל לעתים אלפי עוקבים ואפילו יותר מכך. עם זאת, הן לא תמיד מנתחות מספיק איזה תוכן היה מוצלח
ניתוח הנתונים של הפודקאסט שלכם, יכול לספק לכם אינספור תובנות בשיווק העסק שלכם. נבין קודם מה קצב צבירת העוקבים פר פרק שפורסם. נבין מהו
כנסו לרגע לאתר אינטרנט רנדומלי של עסק או חברה, ב-90% מהמקרים לא תמצאו סיפור מעניין על הקמתו. בפועל, אם נראיין עכשיו לעומק את כל
הרבה מאוד בעלי חברות, קטנות עד גדולות, מתחבטים בשאלת התכנית השיווקית. לעתים הם שכרו מנהל שיווק, או שיש אפילו מחלקת שיווק שלמה. ייתכן שההצלחה
סוגיה שהרבה פעמים עסקים זונחים, היא העלאה רציפה וקבועה של תוכן לאתר. האתר הוא הלב הפועם של השיווק שלכם, עליכם לתחזק אותו בצורה רציפה
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
יצירת קשר