
המדריך המלא לפרופיל לינקדאין מנצח
פרופיל לינקדאין הפך לסמל סטטוס, וגם לאחד מכלי השיווק הכי חזקים לבעלי חברות המוכרים לחברות אחרות. בשורה התחתונה, בעולם שיווק B2B, לינקדאין הוא בגדר
דף הבית » בלוג
פרופיל לינקדאין הפך לסמל סטטוס, וגם לאחד מכלי השיווק הכי חזקים לבעלי חברות המוכרים לחברות אחרות. בשורה התחתונה, בעולם שיווק B2B, לינקדאין הוא בגדר
הפקת פודקאסט הפכה במהלך השנים האחרונות, להיות לאחד מכלי השיווק הכי משפיעים עבור חברות וארגונים בעולם השירותים. הם אפקטיביים ועוצמתיים במיוחד עבור נותני שירותים
אם עד לפני 3 שנים יכולתם לבנות תכנית שיווקית מלאה לעסק שלכם ולא להיות חייבים להכליל וידאו, כל זה בכלל השתנה. וידאו הולך ותופס
ערכתי לאחרונה פגישת יחסי ציבור עם חברה פוטנציאלית מעולם הנדל"ן… במהלך השיחה המנכ"לית של החברה, העלתה בפני את הסוגיה הבאה: למה שאשקיע ביחסי ציבור
הרבה מאוד חברות מתחילות לבנות תכניות שיווק ממש מהבטן. מנהלים דיון כלשהו על פלטפורמה שיווקית כזו או אחרת, והוא עובר להיות מאוד טקטי במקרה
הרבה עסקים מתלבטים לפני שהם יוצאים להשקיע בפודקאסט. הנה, השבוע בדיוק הייתה לי שיחה עם מנכ"ל של בית השקעות שמנהל מיליארדי שקלים. המנכ"ל, שבמקרה
אתם משקיעים הרבה מאוד בפרסום ממומן, רשתות חברתיות, אתר אינטרנט ומה לא. המנכ"ל של החברה כבר משתגע, ומפציר באשת השיווק או במחלקה שלמה: איך
או מדוע לחברות אסור לזלזל אף פעם בכוונות של המתחרים שלהן? ולמה דווקא לחברות ושחקנים קטנים יש בגלל גישת הגאווה של השחקנים הגדולים את
התחלתי ממש לאחרונה שיחה עם מנהל של סוכנות ביטוח וותיקה. הוא מעסיק יותר מ-30 סוכני ביטוח, אבל עדיין אין לו אתר אינטרנט. למרות שהוא
כשמדברים על שיווק, מרבית העסקים חושבים קודם על פרסום ממומן, ואמצעים שייצרו להם הזדמנויות מכירה ישירות. אין ספק, מכירות הן כלי חשוב לקיום ולהישרדות
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם