איך בונים אמון בעידן הפינטק: תובנות מתוך הסיפור של Bunk
יחסי ציבור (PR) הם לא רק כתבה נוצצת ב-גלובס. בעולם הפינטק, הם מהווים עמוד תווך לבניית אמון ארוך טווח – במיוחד בתקופה שבה גם
דף הבית » בלוג
יחסי ציבור (PR) הם לא רק כתבה נוצצת ב-גלובס. בעולם הפינטק, הם מהווים עמוד תווך לבניית אמון ארוך טווח – במיוחד בתקופה שבה גם
מאת: צחי קווטינסקי , יועץ נדל"ן וומלווה רוכשי נכסים להשקעה ולמגורים לא מעט אנשים שואלים אותי: צחי, מאיפה יש לך זמן לפודקאסט? אתה מלווה
ספוטיפיי ביססה את מעמדה לא רק כשירות הזרמת מוזיקה מוביל, אלא גם כשחקנית מרכזית ודומיננטית יותר ויותר בנוף הפודקאסטים העולמי. היא הפכה לפלטפורמה מרכזית
לינקדאין התבססה כפלטפורמה החברתית המובילה לאנשי מקצוע, המציעה הזדמנויות ייחודיות ליוצרי תוכן לבנות מותג אישי, להרחיב רשת קשרים, לבסס מנהיגות מחשבתית ולהניע צמיחה עסקית.
עולם המשפט המסחרי בישראל הוא זירה תחרותית ודינמית. עורכי דין ומשרדים המתמחים בתחום זה, ובפרט אלו העובדים עם חברות ציבוריות, סטארטאפים וקרנות הון סיכון,
שוק ניהול העושר בישראל עובר שינויים משמעותיים, המונעים בין היתר מצמיחת ההון האישי, בעיקר במגזרי ההייטק והנדל"ן, ומהתמקצעות גוברת של השירותים הפיננסיים. בתוך נוף
שוק הנדל"ן, ובפרט זה הישראלי, מאופיין בדינמיות ותחרותיות גבוהה, לצד תנודות ואי-ודאות הנובעים מגורמים כלכליים, חברתיים וביטחוניים. בסביבה מורכבת זו, תוכנית שיווקית מוגדרת היטב
האקוסיסטם הטכנולוגי הישראלי, המכונה "אומת הסטארט-אפ", מאופיין בדינמיות, חדשנות ותחרותיות עזה. עבור אלפי הסטארטאפים הפועלים בישראל מדי שנה, גיוס הון ממשקיעים – קרנות הון
עולם הפודקאסטים חווה צמיחה חסרת תקדים, והופך לכלי תקשורת ועסקים גלובלי בעל השפעה ניכרת, במיוחד במגזר העסקי. היכולת להגיע לקהלים נישתיים ומעורבים ברחבי העולם
אחד התחומים שדורשים מקצועיות רבה, נוגע לניהול התדמית של חברות ציבוריות הנסחרות, בדרך כלל בבורסה בתל אביב או בנאסד"ק. משרדי היחצ המסורתיים, נוהגים לרוב
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם