עבדנו לאורך השנים עם שורה של יזמים מוכשרים וייצגנו אותם בפעילות יחסי ציבור. דבר אחד היה משותף לכל מי שהיה מתחת לגיל 30: הוא רצה להתברג ברשימה היוקרתית של פורבס עד גיל 30.
הרשימה של פורבס הפכה לשם דבר בקרב יזמים, בעלי חברות ואנשים מוכשרים מאוד. אכן, הם רשמו ורושמים הצלחה גם ללא טייטל חיצוני מפוצץ, אבל עצם ההכרה החיצונית הזאת במעמד ובהישגים שלהם, עושה משהו מיוחד.
הישגים עד גיל 30 הרבה יותר בולטים
בעולם עמוס בשיווק ובאסטרטגיה, הישגים שבעבר היו נראים גדולים כמו להפוך למנכ"ל בגיל 35, כבר לא נראים כאלה ייחודיים. לכולנו נראה שמישהו כבר השיג את זה, ושאין פה משהו חריג ממש ומיוחד.
בעידן הטיקטוק והאינסטגרם שבו הכל מוחצן ומוצג, צריך להביא הישגים באמת ייחודיים. אם עשיתם את זה עד גיל 25 או אפילו צעירים יותר, זה בולט לעומת כל הרעש מסביב. לכן להשיג דברים עד גיל 40, לא נשמע קוסם במיוחד.
דירוג שהוא בינלאומי
הרבה מאוד יזמים רוצים את הטייטל של פורבס, היות וזה הדירוג היחיד שמכירים בכל העולם. לצערנו, העיתונים האחרים בישראל הם אינם שמות מותג בינלאומיים שמכירים בכל העולם, כמו שמכירים את המותג של פורבס.
הרבה מאוד יזמים, מעוניינים לפתח עסקים בכל העולם ובמיוחד כשמדובר בחברות טכנולוגיה, אז אין צל של ספק: הטייטל של פורבס על חשבון הלינקדאין, עושה משהו לכל לקוח שירצה לעבוד עם הסטארטאפ שלכם. מותגים מוכרים וכשאתם מצמידים את הטייטל של פורבס לשם שלכם, אז ההצלחה דבקה גם בכם.
איך נכנסים לדירוג 30 מתחת ל-30 (Forbes 30 Under 30) של פורבס?
זו שאלת מיליון הדולר.
פעילות משמעותית היא היסוד הראשון בכלל להיכנס לרשימה. שכן ברור שלא יכניסו מישהו שאין לפעילות שלו ייחודיות כלשהי, בין אם מדובר בספורט, עסקים, הקמת מיזמים, או כל דבר אחר.
ממליצים
זהות הממליצים שלכם היא חשובה ביותר. ככל שהממליצים שלכם הם אנשים מוכרים שעברו כברת דרך משמעותית ואם נקיש את שמם בגוגל, נקבל לכל הפחות ערך בויקיפדיה, שלא לדבר על שם שכל אחד מכיר ברחוב.
בחירת התחום שבו תגישו את עצמכם
ישנם תחומים שהם עמוסים מאוד באנשים מוכשרים ובהם התחרות היא קשה ומאתגרת. לעתים, אתם יכולים להתאים לקטגוריה אחרת שבה כן תיכנסו. הצופה מהצד לא מתעניין בקטגוריה שלכם, זהו רק סיווג פנימי.
היתרון לנשים
נשים נכנסות באחוזים הרבה יותר גבוהים בהשוואה לגברים, אני יכול להגיד את זה בביטחון ומניסיון. הסיבה היא לצערנו, כי אף אחד לא אומר לאותן נשים בנות 30: "אתן מובילות, חכמות ומצליחות, לכמה שלא תגישו את עצמכן לפורבס?". אל תהיו אלה שבגלל היעדר סביבה תומכת, בוחרות שלא להגיש את עצמכם לרשימה.
יחסי ציבור
אם אתם בני 30 ומטה ולקוחות של משרד יחסי ציבור, הסיכויים שלכם להיכנס לרשימה עולים. כשאתם משקיעים ביחסי ציבור בשביל המיזם והעסק שאתם עומדים מאחוריו, ההצלחות וההישגים הללו, מתוקשרים ויתנו לכם יוקרה על פני מועמדים אחרים שמגיעים לעיתים אלמוניים. משרד יחסי ציבור דואג לבנות עבורכם מותג תקשורתי, בזכותו, סיכויי הכניסה שלכם לרשימה יכולים לעלות.
במידה ואין לכם משרד יחסי ציבור, אתם תוכלו בוודאי לשכור שירותים של משרד יחסי ציבור, כדי לבנות את עצמכם כאוטוריטה ולהיכנס לרשימה הנחשבת.