כתבתי מדריך למיתוג אישי + יצירת הזדמנויות עסקיות. אחת המטרות שלי בבלוג היא להנגיש ידע לכל אחד ואחת, כדי שיוכלו להתקדם, אם ירצו בכך, ללא שירותים של בעלי מקצוע יקרים.
מפעם לפעם, אני פוגש אנשים או עסקים שמצהירים שבתקופה הנוכחית איך להם את המשאבים הכספיים להשקיע בשירותי שיווק או מיתוג.
אני אומר להם: "כולם נוטים לחשוב שרק כסף בונה מותג, הוא כן יכול לקצר את הדרך ולהוריד מכם עול. אבל הוא לא בהכרח הדבר החשוב ביותר"
👨🏫 חייבים להקדיש את הזמן שלכם – הכלל הראשון הוא שתצטרכו להקדיש את הזמן שלכם ליצירת תוכן וחשיבה. בלי להשקיע זמן ולהתמיד זה פשוט לא יקרה.
🕵♂️ התמקדו בלא יותר מ-2 פלטפורמות – לרוב האנשים קשה להתחיל עם וידאו וסרטונים. תתחילו פשוט מלינקדאין + פייסבוק.
💻 היעזרו ב-AI – ללמוד לכתוב פקודות לצ'אט GPT יקצר לכם את הדרך משמעותית אל הרעיונות הכי טובים. עם זאת, ודאו שרעיון הליבה של הפוסט מגיע מכם ולא חזרתם על רעיון וטקסט שכבר הופיע ברשת. המקוריות והערך הייחודי שלכם נשמע וחשוב.
👨👩👦👦 הגדלה אקטיבית של הקהילה האישית שלכם – בלינקדאין למשל, זה לגיטימי מאוד לשלוח בקשות חברות לאנשים שאתם רוצים להיחשף לתכנים שלהם ושתרצו שהם יחשפו לתכנים שלכם. זה אפילו הבסיס ליצירת קשרים וחברויות. יש לכם אפשרות לצבור 30,000 חברים. זה מטורף!! גם אם תשלחו כל שבוע בקשות חברות בהתאם למגבלה של לינקדאין ייקח לכם כמה שנים טובות להגיע למכסת החברים.
🤼♀️ סינרגיה בין תכנים ופלטפורמות – תוכן מעניין שיצרתם, יכול לשרת אתכם בפלטפורמות נוספות. הפוסט בלינקדאין יכול לעלות לקהל אחר בפייסבוק, וההפך. אם קפצתם קדימה, הפוסט יכול להפוך גם לסרטון באינסטגרם וטיקטוק. כל מה שנשאר לכם זה להגיש אותו בוידאו. לבסוף, יש לכם גם עוד מאמר לאתר שלכם, הנה בדיוק כמו המאמר הזה.
מיתוג אישי למתקדמים
הקימו פודקאסט
פודקאסט עצמאי שאתם מתמידים ומקדמים, יכול להפוך לכלי מצוין שיביא לכם הרבה מאוד תנועה ועניין. ככל שיעבור הזמן ותתמידו ביצירת הפודקאסט האישי שלכם, כך עוד מאזינים יגלו אותו ויכירו אתכם. תצליחו להשיג את המיתוג האישי כאן ובכלל, דרך הרבה מאוד התמדה ביצירה עקבית של תוכן מעניין.
יחסי ציבור וראיונות
כשאתם מתראיינים בפודקאסטים, ייש לכם הזדמנות לחשוף את עצמכם בקרב קהלי יעד רחבי וחדשים. אכן, לא קל לעבור ממצב של 0 חשיפה, למצב של חשיפה משמעותית.
פרופיל לינקדאין משודרג
ככל שתשקיעו בפרופיל הלינקדאין שלכם, כך תקבלו יותר צפיות של אנשי מפתח. ככל שיהיו לכם יותר צפיות בפרופיל יגדל הסיכוי שלכם לקבל פניות שונות.