כיצד לבדל פמילי אופיס באמצעות שיווק יוקרתי?

חברות המעניקות שירותים של ניהול עושר ופונות ל"משקיעים כשירים", מתלבטות רבות כיצד לבנות את השיווק שלהן, על מנת להביא לקוחות חדשים.

החברות שפונות למשקיעים עשירים ובכירים, לא מעוניינות להציף את הרשתות באינסוף פוסטים שמטרתם לשווק ולמכור, אלא לייצר מיתוג יוקרתי ונחשק ולאותת ללקוחות פוטנציאליים כי הם האנשים הרלוונטיים לניהול הכסף שלהם.

אם מסתכלים על חלק גדול מהמומחים שיצרו הרשתות החברתיות בעולמות הפיננסים, ומי שבנו למשל רק אל אינסטגרם את המותג שלהם, תופעת הלוואי שנוצרה, היא שיווק זול

המטרה של חברות בעולם ניהול העושר, עליהם נמנות קרנות גידור, קרנות חוב, פמילי אופיס ועוד קרנות השקעה היא להגיע אל קהלי היעד בצורה חכמה ומדויקת.

איזה כלים עומדים לרשות אותם גופים העובדים עם משקיעים כשירים, כדי לשווק את עצמם?

לפני שמתחילים לשווק דרושה אסטרטגיה. קודם כל עליכם לבנות אסטרטגיית שיווק שתלך עם אותו פמילי אופיס או קרן אלטרנטיבית בטווח הארוך. הנטייה היא לפרסם פוסטים ברשתות החברתיות, ללא מחשבה מעמיקה על מה שמאחורי העשייה עצמה וההשלכות שלה.

יחסי ציבור בעיתונות הכלכלית

אין ספק, יחסי ציבור הם הגביע הקדוש של עולם הפמילי אופיס וניהול העושר גם בשנת 2025 וככל הנראה בעתיד הנראה לעין.

אמנם, יהיו שיטענו כי רבים כבר לא קוראים עיתונים או כתבות עיתונות. אבל קהל היעד הספציפי של הפמילי אופיס, שהוא בדרך כלל משפחות עשירות מאוד, נמנה על הקוראים האדוקים של העיתונות הכלכלית.

בעלים של חברה, או בעל הון, רואה את עלות המינוי לעיתון כבטלה בשישים לעומת הוצאות אחרות.

אבל יש לנו טוויסט בעלילה,

זירת הלינקדאין

אם פוסטים בפייסבוק נראים זולים לקהל היעד, סרטונים באינסטגרם הם לא יוקרתיים מספיק עבור קהל יעד זה וטיקטוק מורגש ככלי שיווק לילדים, אז הלינקדאין זו הפלטפורמה החברתית היוקרתית ביותר.

בלינקדאין מתחיל להתפתח גם עולם של סרטוני רילס, שלינקדאין החליטה לקדם יותר ולסגור את הפערים מול פייסבוק, ואינטסגרם.

המשקיעים הכשירים מהדור החדש נמצאים בלינקדאין, כלומר New Money. מי שעשו את הכסף שלהם במהלך השנים האחרונות, הם בני 30-50 בדרך כלל. הם התעשרו מהייטק, ביטקוין, או עסקים דיגיטליים מהירים.

כפמילי אופיס, כשאתם נחשפים לקבל הייטק בלינקדאין, קורה משהו אחר מאשר רשתות חברתיות אחרות. בלינקדאין, אם תדברו את השפה, הקהל יתחיל להכיר אתכם ולהתעניין במה שאתם עושים. ככל שתייצרו בהמשך תוכן מקצועי ומעשיר, הם ירצו ללמוד מכם וגם ליצור קשר. בתוך המועדון היוקרתי של לינקדאין, לא יפעלו כנראה עסקים קטנים בעולמות הפיננסים, אתם תיחשפו לקהל יוקרתי ומדויק מאוד.

הפקת פודקאסט פיננסי יוקרתי

תתפלאו, מאינדיקציות שיש לנו, גם משפחות עשירות מאוד מאזינות לפודקאסטים.

נתחיל מהבסיס, הקהל מראש שמאזין לפודקאסט נמצא בדרך כלל בעשירונים העליונים. במיוחד, מי שמאזינים לפודקאסטים פיננסים, הם אנשים שרוצים להתקדם כלכלית ובדרך כלל אלה אנשים עם הכנסה גבוהה.

אפשר אפילו להגיד משהו נוסף, שיש קשר בין האזנה לפודקאסטים ועושר כלכלי, מי שרוצים לפתח את עצמם אישית וכלכלית הם גם ברמת מודעות ונכונות כדי לעשות מהלכים שיקדמו אותם. כך שהמאזינים לפודקאסטים כבר באים כקהל עם רמת בשלות ומוכנות גבוהה. פרקי הפודקאסט הם כלי מצוין כדי לחמם את אותו קהל בצורה עקבית.

איך אנחנו מקדמים את העסק שלך?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם