איך לשלב פעילות סושיאל חכמה יחד עם יחסי ציבור בעיתונות?

כדי שהשיווק של חברה יהיה אפקטיבי, נדרשות זרועות רבות לעבוד ביחד. לעתים אלה יהיו כלים שהם א-סיכרוניים, או שללא פעולה אקטיבית מדויקות מהצד שלנו הם לא יתרחשו מאליהם.

ההבנה הזאת לא חדשה בקרב מנהלי השיווק. אבל, הפער בין הרצוי למצוי הוא לפעמים רב.

אנשי יחסי הציבור מבינים היטב את הזירה התקשורתית ומנעד האפשרויות שהיא מענה, בעוד שאנשי הסושיאל הם מומחים בעולמות הקידום הממומן. הפער הזה בין מי שמבינים את עולמות הסושיאל, למי שמומחים בהשגת המטרות של הארגון בזירה התקשורתית, נדרש לגישור על ידי מנהל השיווק או גורם אחר בחברה.

עולם יחסי הציבור מצד אחד הוא דינוזאור מיושן. הוא קיים למעשה מהיום שיש כלי תקשורת בעולם, ומצד שני הוא צריך להסתגל לשינויים ברשתות החברתיות.

אבל השילוב האפקטיבי של תוצרי יחסי ציבור עם עבודת הסושיאל, מייצרת את אפקט המותג והמיתוג שכל כך הרבה חברות משוועות לו.

מותג חזק, דרך שילוב תוצרי היח"צ מגדיל את ההמרות ואת כמות הלקוחות הנכנסים לחברה.

התראיינתם בפודקאסט מצולם – הפיקו ממנו קטעי Reels

במאמרים קודמים דיברנו על החשיבות שבבחירת חברת יחסי ציבור שמבינה את עולמות הפודקאסטים.

כיום מספר הפודקאסטים המצולמים הולך ועולה. יוצרים מובחרים, מבינים את החשיבות של הוידאו בעולמות הפודקאסטים.

קטעי Reels יציגו אתכם בפני קהלי היעד בסושיאל כמי שהם מרואיינים מבוקשים ואוטוריטות. כך תקחו קטעים מהראיון ותביאו אותם לחיים ולפעמים ברמה ויראלית מאוד ברשתות החברתיות.

חברות מתלבטות לפעמים האם להשקיע יותר בקמפיינים ממומנים בסושיאל, כשהחשש לאפקטיביות של הקמפיינים עולה, ככל שהתקציב עולה.

כללים חשובים לאופטימיזציה של יחסי ציבור וסושיאל

קמפיין מותג – בעוד שניהול הסושיאל והקידום הממומן שואף רק להביא לידים, החשיבה צריכה לעבור בשילוב יח"צ לבניית המותג.

שילוב של החשיפה התקשורתית לקידום ממומן של כתבות, יכולה להניב הרבה פעמים הצלחה גדולה יותר בקמפיינים נפרדים להשגת לידים. כשהקהל הרלוונטי נחשף לראיונות החברה בכלי התקשורת, גם אם מדובר על קידום ממומן, החברה עובדת גם על מותג ולא רק על לידים.

 

קידום פודקאסט שבו התראיינתם

קידום של ראיון פודקאסט שבו הופעתם, הוא אינטרס משותף של המראיין ומפיק הפודקאסט ושלכם. משום מה מרבית המתראיינים לא מבינים את החשיבות של סיוע בקידום פודקאסט שבו הופעתם.

הקידום הממומן תורם לכם בבניית המותג של החברה שלכם, ותורם גם להשגת האזנות אורגניות נוספות, מאחר ואפליקציות הפודקאסטים מבינים שככל שיש תנועה לפרק, הן רוצות לחשוף אותו לקהל גדול יותר ויותר.

איך אנחנו מקדמים את העסק שלך?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם