
מדוע פודקאסט הפך לאחד מכלי השיווק המנצחים בעולם נותני שירותים?
אתם משקיעים הרבה מאוד בפרסום ממומן, רשתות חברתיות, אתר אינטרנט ומה לא. המנכ"ל של החברה כבר משתגע, ומפציר באשת השיווק או במחלקה שלמה: איך
דף הבית » בלוג
אתם משקיעים הרבה מאוד בפרסום ממומן, רשתות חברתיות, אתר אינטרנט ומה לא. המנכ"ל של החברה כבר משתגע, ומפציר באשת השיווק או במחלקה שלמה: איך
או מדוע לחברות אסור לזלזל אף פעם בכוונות של המתחרים שלהן? ולמה דווקא לחברות ושחקנים קטנים יש בגלל גישת הגאווה של השחקנים הגדולים את
התחלתי ממש לאחרונה שיחה עם מנהל של סוכנות ביטוח וותיקה. הוא מעסיק יותר מ-30 סוכני ביטוח, אבל עדיין אין לו אתר אינטרנט. למרות שהוא
כשמדברים על שיווק, מרבית העסקים חושבים קודם על פרסום ממומן, ואמצעים שייצרו להם הזדמנויות מכירה ישירות. אין ספק, מכירות הן כלי חשוב לקיום ולהישרדות
מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, הרבה מאוד עסקים וחברות מתלבטים איך להיערך קדימה. הבעיות הן שאי הוודאות גבוהה מאוד. בעיקר, לא ברור איך תסתיים
זמן משבר במשק הוא זמן נכון כדי להעמיק את ההשקעה בתשתיות של העסק לטווחים ארוכים. וגם אם לא התרחש משבר, השקעה בתשתיות שיווק אורגניות
אחרי המבול הגדול של עצירת תקציבים שאיתו התמודדתי, בהבנה רבה בעקבות מלחמת חרבות ברזל, החלטתי לצאת מההלם. כנגד המגמה הסוחפת של ביטולים אינסופיים, הגיעה
אני פותח כאן נושא שנשמע הכי לא חשוב בזמן לחימה: מה עושים באי-הוודאות הזו עם העסק שלכם? אני עוסק מאז פרוץ הלחימה במספר מיזמי
בעקבות מלחמה חרבות ברזל, אני משוחח עם רבים, וכל טלפון שני אני שומע: "מאז 7 באוקטובר אין לי הכנסות". הדרך הראשונה לצאת מההלם היא
כששוק ההייטק הישראלי חווה תקופת מאתגרת במיוחד, והתחרות על כל טאלנט הולכת וגוברת מדי יום, מלבד השכר הגבוה, ההטבות המפנקות, כרטיסי התן ביס, הקייטרינג
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
יצירת קשר