סוגיה שהרבה פעמים עסקים זונחים, היא העלאה רציפה וקבועה של תוכן לאתר.
האתר הוא הלב הפועם של השיווק שלכם, עליכם לתחזק אותו בצורה רציפה ועקבית כדי להמשיך להפעיל את העסק.
בעידן של אינסטגרם, טיקטוק ושאר רשתות חברתיות, הנטייה של בעלי עסקים הרבה יותר מפעם, היא להקדיש את מירב המאמצים לאותן רשתות.
במצב הזה, אתר האינטרנט לרוב נותר מוזנח ולא נהנה מתוכן חדש ורציף.
כשאתם לא מעלים תוכן חדש לאתר שלכם, אתם למעשה מוותרים על האפיק הזה כפוטנציאלי למשיכת לקוחות חדשים. לאתר שלכם יש יתרון על פני חשבון אינטסגרם, פייסבוק או טיקטוק, בעובדה שכאשר הוא נכנס לאתר שלכם, הוא בפלטפורמה שלכם ולא בפלטפורמה כללית. היכולת שלו להשאיר לכם פרטים היא הרבה יותר קלה ופשוטה, אם עשיתם אותה כזאת.
העלאה רציפה של תוכן מרחיבה את הערך שמקבל המשתמש, יוצרת עוד נקודות מגע פוטנציאליות עם לקוחות מזדמנים ומסייעת בשיפור הנגישות והנראות של האתר במנועי החיפוש.
עלייה מתמדת בהיקף החיפושים בגוגל – הזדמנות לחברות ועסקים
מנוע החיפוש של גוגל פועל כבר 20 שנה בשימוש מאסיבי, אבל די במפתיע, מעט מאוד חברות ועסקים הפכו אותו למנוע שיווקי עיקרי ואוטומטי.
הסיבות לכך מגוונות. השקעה באתר אינטרנט דורשת זמן ומשאבים רציפים.
כאשר יש תוכן עדכני ומגוון באתר, הרבה יותר משתמשים יכולים למצוא תשובות לסוגיות ושאלות שהם דורשים להם מענה. החל מחיפוש של בעלי מקצוע ונותני שירותים, שיילך ויתחזק בזכות תוכן רציף שעולה.
ככל שתעלו יותר תוכן, כך תגבר התנועה לאתר ופוטנציאל המעורבות של הגולשים.
בניית אמון ואמינות
הדגשנו אינספור פעמים את החשיבות של בניית אמון באנשי מקצוע.
בנוסף, יצירת תוכן עקבי מדגישה את המומחיות והאמינות של העסק בתחום המקצועי שלו, ומעניקה לו פלטפורמה לשיתוף פעולה עם לקוחות וקהילה. באופן כללי, תוכן עדכני ואיכותי משפר את תמיכת המשתמשים, מקדם את המידע וההבנה על המוצרים או השירותים של העסק, ומקדם את הבינה והאמון של הלקוחות.
התוכן המורחב באתר משפר את הנוכחות במנועי החיפוש במספר דרכים:
- מילות מפתח נוספות:ככל שישנם יותר מילות מפתח בתוך התוכן, כך יש יותר הזדמנויות לאתר להופיע בתוצאות החיפוש כאשר משתמשים מחפשים מונחים קשורים. עם זאת, מילות המפתח שבהם בחרתם צריכות להיות קשורות לנושאי המפתח של האתר. אתרים שמאבדים את המיקוד שלהם מבחינת תוכן, עלולים דווקא לרדת בדירוגים של גוגל.
- עמודים נוספים המאונדקסים במנוע החיפוש של גוגל:ככל שישנם עמודים נוספים באתר המכילים תוכן מקורי ואיכותי, כך ישנה יותר דפים הנכללים על ידי מנועי החיפוש. עוד תוכן ומאמרים, משמע הרבה יותר עמודים ופוטנציאל שהלקוחות יגיעו אליכם. כלומר יש לכם הרבה יותר זרועות אל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
- זמן הקריאה והשהייה באתר עולים ככל שהתוכן עשיר וקיימות המלצות תוכן:כאשר ישנם עמודים עם תוכן, עמוק מקיף ומעניין, המשתמשים נוטים להישאר יותר זמן באתר ולגלוש בו יותר עמוק, מה שיכול להוביל לכך שמנועי החיפוש יעדיפו להציג את האתר בתוצאות החיפוש. ככל שהמשתמשים יישארו יותר באתר שלכם, כך דירוג האתר יעלה עוד ועוד במנועי החיפוש. יותר ויותר לקוחות יגיעו אליכם בצורה אורגנית ומכאן הדרך להגדלת הרווחים קלה יותר.
- שיתוף תכנים ברשתות החברתיות על ידי מבקרים וכניסת קישורים:תוכן מורחב ואיכותי עשוי לגרום לאתר להיות יעד נחשק לקישורים מאתרים אחרים, מה שיכול לשפר את רמת האמינות והאורכת הזמן שלו במנועי החיפוש. כמו כן, מאמרים טובים מועילים, ייתכן ויזכו לשיתופים ברשתות החברתיות השונות.
ככל שתתמידו בתוכן רב ומעמיק באתר שלכם, כך גם תשתפר איכות האתר והסיכויים שלו להופיע במנועי החיפוש ילכו ויעלו. תצליחו ככה להביא יותר תנועה לאתר שלכם. תנועה הולכת ועולה באתר תתבטא ב
הנה מספר דרכים להגדיל את התנועה לאתר שלכם באמצעות הרחבת התוכן
-
יצירתיות ובניית תוכן ייחודי ובלעדי:
יצירת תוכן שמעניין את הקהל היעד שלכם ומספק ערך מוסף יכול לגרום לגלישה נוספת לאתר. התוכן יכול להיות בצורת מאמרים, בלוגים, וידאו, תמונות, ועוד. גוגל יודע כיום לסרוק גם את תכני הוידאו ותמונות ולהבין מה יש בהם, כך הוא יכול לפענח איזה תוכן הוספתם לאתר שלכם.
-
שיפור נגישות התוכן והיכולת לצרוך אותו:
הקפדה על נגישות וזמינות התוכן למגוון רחב של משתמשים יכולה להגדיל את התנועה לאתר. כך ניתן לפתוח את האתר לאנשים עם צרכים מיוחדים כמו אנשים עם מוגבלויות, אנשים שאינם דוברי שפה האם יכולתם נמוכה, ועוד.
-
שיפור בכל מדדי SEO:
אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש (SEO) עשויה לשפר את התנועה לאתר. כך, תוכן מתאים, שימוש במילות מפתח נכונות, מבנה נכון של דפים, וקישורים מתאימים עשויים לקדם את התנועה לאתר במנועי החיפוש.
-
שיתוף ברשתות חברתיות:
חשיפה ברשתות חברתיות כגון פייסבוק, טוויטר, ואינסטגרם עשויה להביא לגלישה נוספת לאתר. פרסום תוכן ושיתוף קישורים ברשתות החברתיות יכול להגדיל את התנועה לאתר בקרב הקהל הנכון.
-
אינטראקציה ועידוד לשיתוף:
יצירת תוכן המעורר אינטרקציה ועוררות לשיתוף יכולה להביא לשיפור בהתנועה לאתר. לדוגמה, תחרויות, סקרים, ואפילו תוכן שמזמין לדיון ולשיתוף דעות יכול לגרום למשתמשים לחזור לאתר ולשתף אותו עם אחרים.
בסופו של דבר, יצירת תוכן איכותי ומרתק, שיפור נגישות, אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש, שימוש ברשתות חברתיות, ויצירת אינטראקציה עם הקהל כולם יכולים להיות דרכים יעילות להגדיל את התנועה לאתר שלכם.